1

سید مصطفی ابطحی مدیرعامل رسانه‌های تصویری شد/مسافرآستانه هم حکم مشاور گرفت!

سینماژورنال: باز هم همه چیز مطابق با گمانه زنی های قبلی صورت گرفت و بعد از برکناری حسین مسافرآستانه از مدیرعاملی موسسه رسانه های تصویری(اینجا را بخوانید) سیدمصطفی ابطحی به عنوان جانشین وی معرفی شد.

به گزارش سینماژورنال رییس سازمان سینمایی طی حکمی دکتر سید مصطفی ابطحی را به سمت مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری منصوب کرد.

در متن حکم متن ابطحی آمده است: جناب آقای دکتر سید مصطفی ابطحی؛ نظر به سوابق درخشان علمی و اجرایی شما در عرصه های گوناگون مدیریت فرهنگی و با استناد به مصوبه هیات امنای موسسه رسانه های تصویری، به موجب این حکم، به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری منصوب می شوید. سینمای خانگی فزون بر آثار بی بدیل فرهنگی، یکی از پایه های مهم اقتصاد سینما است. ساماندهی شبکه سینمای خانگی، به ویژه برداشتن موانع راه اندازی سریع تر وی او دی، مبارزه همه جانبه با سرقت های مادی و معنوی آثار سینمایی و ویدیویی، ارتقاء ورود مختلف آثار و تقویت فعالیت بخش خصوصی، از جمله اقدام هایی است که انتظار می رود با همکاری اصناف و جلب حمایت های نهادهای مرتبط، انجام بپذیرد.
ساماندهی امور بین الملل سینمای ایران و هماهنگی امور جشنواره ها از دیگر ماموریت های جدید این موسسه است که لازم است سازو کارهای اجرایی شدن آنها هرچه زودتر فراهم شود.
با سپاس از صادقانه و موثر هنرمند فرهیخته جتاب آقای مسافر آستانه، توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

مسافرآستانه مشاور رییس سازمان سینمایی شد

از آن سو حجت الله ایوبی در حکمی حسین مسافر آستانه را به سمت مشاور رییس سازمان سینمایی منصوب کرد.

در حکم حسین مسافر آستانه آمده است: هنرمند گرامی، جناب آقای حسین مسافر آستانه، نظر به سوابق ارزشمند هنری و اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت مشاور رییس سازمان سینمایی منصوب می شوید.
تعهد و دلبستگی شما به اعتلای فرهنگ و هنر نوید بخش دوره تازه ای از تلاش هایتان برای پیشبرد اهداف سینمایی دولت تدبیر و امید خواهد بود.
تلاش های ارزنده شما را در موسسه رسانه های تصویری ارج می نهم و موفقیت های روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.