1

سوءتفاهمات برطرف شد؛ “اعترافات خطرناک…” هومن سیدی پروانه نمایش گرفت/بانک پاسارگاد هیچ نقشی در تولید فیلم نداشته

سینماژورنال: در حالی که مضمون ملتهب فیلم سوم هومن سیدی در مقام کارگردان یعنی “اعترافات خطرناک ذهن من” سبب ساز آن شده بود که پاره ای حرف و حدیثها درباره عدم صدور پروانه نمایش فیلم به گوش برسد اما در نهایت پروانه نمایش این فیلم صادر شد.

به گزارش سینماژورنال “اعترافات خطرناک ذهن من” که فیلمنامه آن را هومن سیدی شخصا به نگارش درآورده داستانی عجیب و کمی گیج کننده درباره زندگی یک معتاد به مخدرهای صنعتی را به تصویر می کشد. همین دست گذاشتن بر زندگی عجیب و و پر توهم یک معتاد بود که باعث شده بود در مسیر صدور پروانه نمایش فیلم اندکی خلل ایجاد شود.

اما در نهایت پروانه نمایش این فیلم این هفته و همزمان با دو فیلم “فردا” به تهیه کنندگی احسان دلاویز و کارگردانی مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان و “سلام پدر بزرگ” به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید قاری زاده صادر شد.

رد همکاری بانک پاسارگاد در تولید فیلم
تهیه کنندگی “اعترافات خطرناک ذهن من” را جواد نوروزبیگی برعهده داشته که چندی قبل به صراحت شایعات مرتبط با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در تولید این فیلم را رد کرده بود.

نوروزبیگی درباره وضعیت تولید “اعترافات…” گفته بود: این فیلم حدودا یک میلیارد هزینه تولید داشت. که برای تامین هزینه ها منصور لشکری قوچانی هم کنار ما حضور داشت. ضمن اینکه رایت ویدیویی آن را هم پیش فروش کردیم.

وی ادامه می دهد: تعدادی از دوستان و عوامل هم کمک کردند که در هنگام اکران پولشان را بگیرند و به این ترتیب “اعترافات…” ساخته شد و امیدواریم در اکران قوی ظاهر شود.