1

سه سال بعد از شکست مطلق«اسب سفید پادشاه» با الناز شاکردوست⇐لطیفی «به وقت خماری» را با فخیم‌زاده و برق‌نورد می‌سازد⇔نویسنده فیلم شکست خورده «انزوا» فیلمنامه را نوشته!

سینماروزان: سه سال بعد از شکست «اسب سفید پادشاه» در اکران سراسری، محمدحسین لطیفی تصمیم گرفته تازه ترین فیلم خود را در گونه کمدی با نام «به وقت خماری» می سازد.

به گزارش سینماروزان «به وقت خماری» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی محمدحسین لطیفی است که به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و با دریافت پروانه ساخت و انتخاب کامل بازیگران بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

فیلمبرداری این فیلم به طور کامل در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده است. خانه ای در شرق تهران یکی از لوکیشن های اصلی این فیلم خواهد بود که بخش عمده فیلمبرداری قرار است در این خانه انجام شود.

«به وقت خماری» به نویسندگی احمد رفیع زاده یک کمدی اجتماعی است؛ از رفیع زاده پیشتر «خوابم می آد» و «آقای هفت رنگ» را دیده بودیم. «انزوا» آخرین فیلم اکران شده رفیع زاده بود که البته همین پاییز روی پرده رفت و شکست سختی خورد.

تاکنون از میان بازیگران حضور مهدی فخیم زاده و هومن برق نورد در این فیلم قطعی شده است.

فخیم زاده در این فیلم اولین همکاری مشترک خود را با لطیفی تجربه می کند. برق نورد نیز پیش از این در مجموعه تلویزیونی «دودکش» با این کارگردان همکاری داشته است.

«به وقت خماری» چندین چهره مطرح دیگر نیز خواهد داشت که گروه این روزها مشغول رایزنی با بازیگران هستند.

سایر عوامل اصلی «به وقت خماری» که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از:

مشاور تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، مشاور پروژه: دکترسیدامین حسینیون، سرمایه گذار: سیدجواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: سیدامیر سیدابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، منشی صحنه: ساناز فراهانی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه ریزی: امیرعباس لطیفی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد، عکاس: مهدیه لطیفی، تبلیغات فضای مجازی: امیر حسین حسینی، مدیر مالی و حقوقی: سمیرا اسدی، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر تدارکات: شاپور دلدارلنگرودی.