1

سعید سهیلی بالاخره سکوتش را شکست و از خجالت خیلیها درآمد⇐شعیبی که با پول بیت المال فیلم میسازد نگذاشت “ژن خوک” وارد جشنواره شود!/فروش تمام فیلمهای امینی رویهم به اندازه فروش یک شب فیلم من نبوده!!!/دم ناصر ملک مطیعی گرم که تا لحظه آخر شرفش را نفروخت!!

سینماروزان: عریان گویی “ژن خوک” در نقد آقازادگان متصل آن قدر بود که از یک سو اجازه ورود آن به جشنواره را ندادند و از طرف دیگر برای اکران هم کلی اصلاحیه بدان وارد کردند.

سعید سهیلی کارگردان “ژن خوک” چه قبل و چه بعد جشنواره و حتی تا لحظه روی پرده رفتن فیلمش کمترین واکنش تندی به این اتفاقات نشان نداد تا اولین اکران مردی فیلمش در پردیس باغ کتاب که از خجالت همه درآمد.

سعید سهیلی در اکران مردمی «ژن خوک» گفت: اول فکر کردم فیلم را به احمد امینی عضو هیات انتخاب سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر تقدیم‌ کنم چون ۵-۶ فیلم ساخته که فروششان اندازه یک شب فیلم من نبوده است ولی گفتم مهم نیست!

وی افزود: بعدش گفتم فیلم را به بهروز شعیبی دیگر عضو هیات انتخاب جشنواره فجر تقدیم کنم که با پول بیت المال فیلم می سازد ولی نگذاشت فیلم من وارد جشنواره شود ولی باز گفتم بیخیال!!

سهیلی در ادامه با ذکر یاد ناصر ملک مطیعی بیان کرد: می خواستم فیلم «ژن خوک» را به ناصر خان ملک مطیعی تقدیم کنم اما تهدیدم کردند و گفتند ممکن است در بعضی سینماهای غیرخصوصی فیلم را اکران نکنند با این حال فیلم را به ناصر ملک‌مطیعی تقدیم می کنم. دم او گرم که تا آخرین لحظه ایستاد وشرفش را نفروخت!!