1

سریال‌سازی بازیگر زن “در پناه تو” به تهیه‌کنندگی همسرش

سینماژورنال: تب کارگردان شدن بدجوری بازیگران سینما و تلویزیون را به خود مشغول داشته است و در تازه‌ترین مورد رزیتا غفاری بازیگر زن سریالهایی چون “در قلب من”، “در پناه تو” و “تبریز در مه” نیز قصد کارگردانی دارد.

به گزارش سینماژورنال جالب است که غفاری تصمیم گرفته یک مجموعه عروسکی را کارگردانی کند؛ مجموعه ای که تهیه کنندگی آن را عباس صالحی همسرش برعهده خواهد داشت.

امیرعلی نبویان که در سالهای اخیر بیش از هر چیز به خاطر همکاری با منصور ضابطیان در برنامه هایی چون “رادیوهفت” و اخیرا “صدبرگ” و همچنین اجرای برنامه هایی چون “مزه” شناخته شده است، نویسندگی این مجموعه را برعهده خواهد داشت.

شاید علاوه بر نویسندگی جلوی دوربین هم بروم

نبویان با اعلام این خبر به “مهر” گفته است: به تازگی همکاری خود را برای نگارش و سرپرستی نویسندگان یک مجموعه کمدی عروسکی به تهیه کنندگی عباس صالحی و کارگردانی رزیتا غفاری آغاز کردم که قرار است توسط گروه فرهنگ و خانواده شبکه دوم سیما در یک مجموعه ۵۲ قسمتی تولید شود.

وی ادامه داده است: البته هنوز معلوم نیست که غیر از نویسندگی قرار است جلوی دوربین بروم یا نه، اما تصور می کنم با توجه به فضای کمدی و فانتزی کار این مجموعه بتواند با استقبال مخاطبان روبه رو شود.

فارغ التحصیل کارگردانی و ساخت چند انیمیشن

به گزارش سینماژورنال رزیتا غفاری دانش‌آموخته‌ کارگردانی سینما است و چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است.

وی علاوه بر تلویزیون سابقه ایفای نقش در سینما را هم داشته است و از جمله در آثاری چون “هتل کارتن”، “شوکران”، “آوازخوان”، “آب و آتش” و “پشت پرده مه” بازی کرده است.