1

امتداد تناقض⇐سرپرست سازمان ورزش شهرداری حمایت از بازیگر زن «پایان نامه» را تأیید کرد ولی اهدای ۲۰بیلبورد رایگان را تکذیب!!

سینماروزان: دو روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر آن که محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری به بهانه تولد بهاره افشاری بازیگر زن فیلم ضدّفتنه «پایان نامه» 20بیلبورد رایگان هدیه دهد!(اینجا را بخوانید)

این خبر در مراسم رونمایی از مستندی به نام «سریک» که درباره یکی از اسبهای سردار آزمون مهاجم تیم ملی و رفیق بهاره افشاری ساخته شده، منتشر شد و محمدصادق حسنی در ابتدا از حتمی بودن تخصیص بیلبوردها به این فیلم گفت اما به تازگی تخصیص 20بیلبورد به این مستند را تکذیب کرد ولی بر حمایت از مستند تأکید کرد. حسنی البته نگفت که چرا از میان انبوهی از مستندهای ورزشی که همه ساله تولید میشود باید مستند بازیگری با کارنامه ای تنک در سینما مورد حمایت قرار گیرد؟

حسنی در ابتدا به «شهروند» گفته بود: «سریک» یک مستند ورزشی است و از آن‌جایی که قهرمانان زحمت‌های زیادی برای ورزش و قهرمان‌پروری کشیده‌اند، تصمیم گرفتیم که این فضاها را در اختیار فیلم سریک قرار دهیم تا مردم هم با فیلم آشنا شوند و به عرصه‌های این‌چنینی دعوت شوند. امیدوارم مستندهای بیشتری در این‌باره ساخته شود و ما هم سعی می‌کنیم به این‌صورت با آن مشارکت کنیم.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری اما به تازگی به «تسنیم» گفت: از ما درخواست کردند که برای تبلیغات فیلم به آنها کمک کنیم. از آن‌ جایی که وظیفه سازمان ورزش کمک به ورزشکاران و ورزش است ما این مسئله را مورد توجه قرار دادیم اما اینکه قصه ۲۰ بیلبورد چطور درآمده و ماجرای تولد خانم افشاری به ذهن دوستان خطور کرده،‌ الله اعلم! من چنین چیزی را اعلام نکردم.