1

سروش صحت: برای دیدن سریال تازه مهران مدیری ذوق و شوق دارم

سینماژورنال: سروش صحت بازیگر و کارگردانی است که طی این سال‌ها ارتباطش را با تلویزیون قطع نکرده و همواره تلاش کرده مخاطبش را سرگرم کند. عموما هم سریال‌هایش با استقبال روبه‌رو شده است.

به گزارش سینماژورنال صحت از جمله چهره هایی است که در روزگار دوری رضا عطاران و مهران مدیری از تلویزیون با ساخت سریالهایی چون “پژمان” و “ساختمان پزشکان” کوشید بخشی از خلأ ناشی از حضور این دو چهره را پر کند.

خوشحالم که مدیری به تلویزیون بازگشته است

صحت در گفتگو با بهناز شیربانی در “شرق” خوشحالی‌اش را از بازگشت مهران مدیری پنهان نمی‌کند و می‌گوید: من کارم را با مهران مدیری شروع کردم و طبعا خوشحالم که بار دیگر به تلویزیون برگشته است و جزو طرفداران او هستم.

برای دیدن سریال تازه مدیری ذوق و شوق دارم

به گزارش سینماژورنال او ادامه می‌دهد: من هم مثل مردم برای دیدن سریالش “در حاشیه” یا همان “اتاق عمل” ذوق‌وشوق دارم و اساسا هرجا که مهران مدیری باشد، قطعا اتفاقات خوبی خواهیم دید.

نمی توان درباره آینده پیش بینی کرد

صحت درباره آینده تلویزیون و اینکه آیا با بازگشت امثال مدیری می‌توان امیدی به بازگشت طیف وسیعی از مخاطبانی که به دیدن سریال‌های ایرانی بی‌میل شده‌اند، داشت؟ ‌می‌گوید: نمی‌توانم در مورد آینده پیش‌بینی دقیقی داشته باشم اما از نظر من موفقیت تلویزیون یعنی ساخت برنامه‌هایی که مخاطب از دیدن آنها لذت ببرد.