1

سحر قریشی و رفقا امشب به شرق تهران می‌روند

سینماروزان: سحر قریشی که این روزها با کمدی «پا تو کفش من نکن»حسین فرحبخش روی پرده است بعد از حضور در اکرانهای مردمی پردیسهای کورش و مگامال در غرب تهران پنجشنبه 12 مردادماه به شرق تهران می آید.

به گزارش سینماروزان سحر قریشی به همراه برخی دیگر از بازیگران فیلم و همچنین حسین فرحبخش کارگردان، رأس ساعت 19 پنجشنبه در مجموعه سینمایی ماندانای شرق تهران حاضر خواهد شد و علاوه بر گپ و گفت با مخاطبان «پا تو کفش من نکن» به همراه آنها به تماشای این کمدی داغ پرحاشیه می نشیند.

سحر قریشی در «پا تو کفش من نکن» ایفاگر کاراکتر دختری جوان است که درست در روز عقدش تقابلی عجیب پیدا میکند با بهنوش بختیاری و همین است که امتداد داستان را شکل می دهد.

علاقمندان به دیدار با سحر قریشی و تماشای «پا تو کفش من نکن» میتوانند اینجا را کلیک کرده و به رزرو بلیت برای حضور در این اکران مردمی دست زنند.

«پا تو کفش من نکن» به تهیه کنندگی عبدالله علیخانی از حضور رضا ناجی، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی، هاوار قاسمی، بهشاد مختاری و کلی بازیگر دیگر هم سود می برد.

این کمدی از محصولات پویافیلم است و با پخش پویافیلم و با کلی محدودیت از ممنوعیت نمایش در سینماهای حوزه هنری گرفته تا درجه بندی 12+، ممنوعیت تیزر تلویزیونی و محدودیت سانس در سینماهای حوزه روی پرده رفته است.