1

“سالوادور…” ۵ میلیاردی شد/امتداد استقبال بالای مخاطبان در تهران و شهرستانها

سینماژورنال: با گذشت حدودا ده روز از روی پرده رفتن آثاری چون “ابد و یک روز”، “بادیگارد” و “50 کیلو آلبالو” همچنان این “من سالوادور نیستم” با بازی رضا عطاران است که بخش عمده مخاطبان نوروزی را به خود جلب می کند.

به گزارش سینماژورنال “سالوادور…” که از اوایل اسفندماه و در زمانی روی پرده رفت که کمتر پخش کننده ای جرأت اکران فیلم داشت، از همان روزهای آغازین فروش فوق العاده ای داشت و این فروش همچنان ادامه دارد تا جایی که بعد از گذشت یک ماه از اکران این فیلم، رقم فروش 5 میلیارد را رد کرد.

استقبال از “سالوادور…” علاوه بر تهران در شهرستانها هم ادامه دارد و بسیاری از سینماهای شهرهای دور از پایتخت نیز این فیلم را در برنامه اکران خود قرار داده اند.

اولین جمعه سال جدید نه فقط تعدادی از پردیسهای سینمایی تهران برای “سالوادور…” سانس فوق العاده گذاشتند که فروش فیلم در شهرستانها هم فوق العاده بود.

“سالوادور…” در روز گذشته در مشهد 45 میلیون تومان، در کرج 40 میلیون تومان، در اصفهان 25 میلیون تومان، در شیراز 25 میلیون تومان و در ساری 10 میلیون تومان فروش داشته است.

این فروش بی سابقه بخصوص در شهرستانها و تقاضای بالای سینماداران شهرستانها برای اکران این فیلم پیش بینی امتداد اکران اثر حداقل تا یک ماه آینده را می دهد.

“سالوادور…” ساخته منوچهر هادی با پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی در تهران و شهرستانها روی پرده است.