1

ساعد هدایتی اظهار داشت⇐مدیری به دنبال تولید قسمت دوم یکی از سریالهای موفقش است!/شاید قسمت دوم «قهوه تلخ» را بسازد؛ شاید هم قسمت دوم «پاورچین» را!

سینماروزان: مهران مدیری که  از «ویلای من» تا «در حاشیه» شاهد نزولی تدریجی در کارنامه سریال سازیش بودیم، وقتی به سراغ اجرای برنامه «دورهمی» رفت باز هم بیش از آیتمهای نمایشی این تک گوییهای خودش در برابر دوربین بود که مخاطب داشت.

چندی قبل و با انتشار تصویری از گردهمایی تیم نویسندگان سریالهای قدیمی مدیری شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر بازگشت مدیری به سریال‌سازی با گروه نویسندگان قدیمیش؛ شایعه‌ای که به دلیل درگیری هسته مرکزی آن تیم که پیمان قاسم خانی باشد با نگارش سریال خانگی «خوب بد جلف»، چندان جدی گرفته نشد.

با این حال ساعد هدایتی از بازیگران ثابت سریالهای مدیری در گفتگوی تازه اش مدعی شده مهران مدیری به دنبال ساخت فصل دوم یکی از سریالهای موفقش است. هدایتی به «آیفیلم» گفت: مدیری پس از ساخت سریال «در حاشیه» که من نیز در آن به ایفای نقش پرداختم وارد تولید برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم شد و پس از اجرای این برنامه تصمیم گرفت که سریال جدیدی تولید کند.

هدایتی ادامه داد: مدیری تصمیم دارد فصل دوم یکی از سریال های طنز گذشته اعم از «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب های برره» یا «قهوه تلخ» را تولید کند. در گفتگوی چند روز گذشته من با وی قرار شد در آینده با تولید یکی از این سریال‌ها با همان تیم قبلی دوباره به تلویزیون بازگردد.

هدایتی خاطرنشان کرد: مدیری هم اکنون در حال رایزنی با تهیه کننده است و هنوز تصمیم جدی برای انتخاب نگرفته است. او در گذشته میلش به تولید فصل دوم «شب های برره» بود که در مرحله پیش تولید قرار نگرفت. مدیری بعد از تصمیم نهایی برای انتخاب سریال و گردآوری تیم بازیگران خود، امسال تولید این سریال را کلید خواهد زد.