1

سازمان سینمایی صدور اطلاعیه درباره “۵۰ کیلو آلبالو” را تکذیب کرد

سینماژورنال: ساعاتی پیش خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود مبنی بر اطلاعیه ای صادر شده از سازمان سینمایی مبنی بر اینکه  “سینماهای کشور مجاز به نمایش فیلم “50 کیلو آلبالو”  نيستند. از این رو خواهشمندیم سینماهای مذکور اقدام به بستن سانسهای اینترنتی خود نمایند.”

به گزارش سینماژورنال به دنبال آن نیز حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفتگویی با “ایلنا” درباره نمایش فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» گفت: مجوزی برای اکران دوباره فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» داده نشده است.
وی ادامه داد: نمایش این فیلم در تهران تمام شده و با ادامه نمایش آن موافقت نشده است. ما نیز ابلاغ کردیم فیلم هر کجای دیگری که نمایش دارد؛ باید نمایش آن متوقف شده و فیلم از سینماها جمع‌آوری شود.

تکذیب مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی

با این حال مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از این می گوید که هیچ اطلاعیه ای درباره اقدام به بستن سانسهای “50 کیلو آلبالو” از سوی سازمان سینمایی صادر نشده است.

جلیل اکبری‌صحت مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در گفتگو با سینماژورنال با تکذیب صدور اطلاعیه از سازمان سینمایی در این باره انتشار اخبار در این مورد را خبرسازی دانست!

از آن طرف وقتی به سامانه اینترنتی فروش بلیت هم مراجعه کردیم دیدیم که فروش بلیتهای «50 کیلو آلبالو» همچنان و بی کمترین مشکلی ادامه دارد…