1

سازمان سینمایی افخمی را به دروغگویی متهم کرد…

سینماژورنال: هفته پیش بهروز افخمی، مجری، سردبیر و تهیه‌کننده سری جدید «هفت» از ایوبی خواست که به برنامه «هفت» بیاید، افخمی درخواستش را رو به دوربین این‌گونه بیان کرد: از آقای ایوبی می‌خواهم که خودش را پنهان نکند و به «هفت» بیاید.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “تسنیم” این شیوه دعوت از ایوبی، با واکنش رییس سازمان سینمایی مواجه شد. او در گفتگویی اعلام کرد که تاکنون دعوتی از سوی برنامه «هفت» برای او نیامده است، علاوه بر اینکه او اصولاً خیلی کم «هفت» می‌بیند، چون جزو مدیرانی است که ساعت 6 سر کار می‌رود و «هفت» دیروقت پخش می‌شود.

اما در ساعات پایانی دیشب افخمی نامه‌ای به ایوبی نوشت و در آن اعلام کرد: نزدیک به سه هفته از دعوت برنامه تلویزیونی هفت از حضرتعالی برای حضور در این برنامه و پاسخگویی به پرسش‌های فراوانی که در مورد نتایج ناگوار مدیریت شما برای سینمای ایران پیش آمده، می‌گذرد. تکرار این دعوت چه از طریق تماس با دفتر شما و چه از طریق خود برنامه هفت نتیجه‌ای نداشته و به نظر می‌رسد شما و بعضی از فیلم سازان رانت‌خوار که از شما حمایت می‌کنند، تصمیم گرفته‌اید با سکوت و پنهان شدن از چشم تلویزیون و نامه نگاری و ارسال پیامک به ریاست صدا و سیما، موضوع را سیاسی و جناحی جلوه دهید و برای من پاپوش بسازید.

واکنش سازمان سینمایی

حالا این اظهارات با واکنش رئیس دفتر سازمان سینمایی مواجه شده است؛ محمدسعید زمانی نامه‌ای به افخمی نوشته و اعلام کرده است که هیچ‌گونه تماسی با دفتر ریاست سازمان متبوعش برای حضور در «هفت» گرفته نشده است.

متن کامل نامه زمانی را بخوانید:

مجری محترم برنامه “هفت”

آقای بهروز افخمی

با سلام و احترام

در پاسخ به اظهارات جنابعالی که در خبرگزاری وزین تسنیم انتشار یافت به آگاهی می‌رساند اگر منظور شما از تماس با دفتر ریاست سازمان، گفت‌وگو با بنده بوده است، باید به عرض برسانم که ازطرف شما ویا همکارانتان در برنامه “هفت” هیچ‌گونه تماسی با دفتر ریاست سازمان جهت گفت‌وگو  یا دعوت از جناب آقای دکتر حجت‌الله ایوبی صورت نگرفته است؛ بنابراین اظهارات حضرتعالی متأسفانه دروغ است.