1

سازمان ارزشی، دریافتیهای میلیاردی نقی و شرکاء را رد کرد⇐اما نه اسناد واقعی پرداختها را منتشر کرد و نه پیرامون اقامت کانادای یک بازیگر «پایتخت۵» و مراسم عروسی لاکچری بازیگر دیگر توضیح داد!

سینماروزان: در روزهای گذشته تصویری از پرداختیهای هنگفت سازمان هنری-رسانه ای اوج به عوامل فصل پنجم «پایتخت» منتشر شد؛ تصویری که در کنار شکل‌دهی کلی بازخورد در فضای رسانه ای، با تکذیب سازمان اوج مواجه شد.

به گزارش سینماروزان سازمان اوج پرداختهای میلیاردی به عوامل اصلی «پایتخت5» و از جمله محسن تنابنده، سیروس مقدم، احمد مهرانفر و هومن حاجی‌عبداللهی را تکذیب کرد اما خودش هم هیچ سندی از پرداختی های عوامل «پایتخت5» منتشر نکرد!!

انتشار سند پرداختی های دقیق عوامل «پایتخت5» کمک میکند به شفاف سازی و جلوگیری از بروز شایعات مختلف بخصوص که در ماههای اخیر بدنه جامعه به لحاظ اقتصادی شرایطی نه چندان مساعد را تجربه میکنند و اگر حقیقت را درباره بودجه های خرج شده در ارگانهای متصل به منابع عمومی بدانند قطعا حتی اگر بخواهند انتقادی هم کنند منصفانه تر خواهد بود.

سازمان اوج هیچ سندی درباره پرداختیها به عوامل «پایتخت5» منتشر نکرد تا بعد از انتشار تصویر تکذیب شده پرداختیهای میلیاردی، ماجرای اقامت کانادای یکی از بازیگران «پایتخت5» و بریز و بپاش در عروسی لاکچری بازیگر دیگر «پایتخت5» باشد که در کانون توجه مخاطبان قرار گیرد.

بسیاری از مخاطبان دلشان می‌خواهد بدانند در شرایطی که آنها برای داشتن یک زندگی ساده در ایران با کلی گرفت و گیر اقتصادی مواجهند بازیگران یک محصول تلویزیونی ماهانه چقدر درآمد داشته اند که میتوانند از پس هزینه های یک مراسم لاکچری برآمده و شرایط زندگی خود را در کانادا فراهم کنند؟؟

آیا سازمان اوج پاسخی به این مخاطبان خواهد داد؟؟