1

زنده باد سیستم ایزوله! زنده باد قانون پایستگی انرژی در سیستم ایزوله!⇐با ادغام مدرسه ملی سینما در سازمان، مدیر این مدرسه نه تنها بیکار نشد بلکه منصبی تازه در سازمان یافت!

سینماروزان: ساختار مدیریت دولتی در ایران شاید علم مدیریت را به رسمیت نشناسد ولی برای علم فیزیک و به خصوص اصل پایستگی انرژی مکانیکی در سیستمهای ایزوله ارزش زیادی قائل است!!

برطبق اصل پایستگی انرژی مکانیکی، در یک سیستم ایزوله، انرژی از بین نمیرود و فقط از گونه ای به گونه دیگر بدل میشود و چون اغلب ساختارهای مدیریتی ما هم ایزوله است، هیچ مدیر و بعضا کارمندی از این ساختارها حذف نمیشود و فقط جایگاهش تغییر میکند.

به تازگی خبر رسیده که مدرسه ملی سینما که در دوران رییس معزول سینما و با وجود همه مخالفتها با بودجه ای هنگفت راه افتاد، در سازمان سینمایی ادغام شده است!! اولین حدس بعد از شنیدن این خبر، بیکاری مدیر این مدرسه است.

با این حال خبر بعدی آن است که روح الله حسینی از موسسین و مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران نه تنها بیکار نشده بلکه از سوی رئیس سازمان سینمایی به عنوان «مدیرکل دفتر جشنواره ها و همکاریهای بین الملل» منصوب شده!!

به مانند همه احکام صادره برای مدیران سیستمهای دولتی به ضمیمه حکم تازه مدیر معزول مدرسه سینما،  سیاهه ای از سوابق ایشان هم آمده ولی یک خط توضیح نداده اند که چرا چنین مدیران پرسابقه ای مدام در سیستمهای دولتی میچرخند و دستاوردی ولو خرد در ساختارهای غیرایزوله خصوصی ندارند؟؟؟