1

زاد و ولد تاک‌شوها در تلویزیون ادامه دارد⇐بعد از مهران مدیری، رامبد جوان، پژمان بازغی، کامران تفتی و…⇐حالا تولید یک تاک‌شوی تازه با حضور اکبرآقای عبدی که خودش از منتقدان تولید برنامه‌هایی مانند «خندوانه» بوده!!!

سینماروزان: در روزگاری که مدیران رسانه ملی به جای رفتن به سمت تولید محصولات نمایشی استاندارد و ماندگار به سمت تولید برنامه های گفتگومحور و تاک شوهایی رفته اند که از ابتدا تا انتهای آنها مجالی میشود جهت تبلیغ برای اسپانسرهای مختلف اینکه بشنویم اکبر عبدی هم بناست مجری یک تاک شوی جدید باشد چندان عجیب نیست.

به گزارش سینماروزان بعد از رامبد جوان، مهران مدیری، پژمان بازغی و کامران تفتی که برنامه های «خندوانه»، «دورهمی»، «کودک شو» و «وقتشه» با حضور آنها در شبکه «نسیم» روی آنتن رفت حالا محمد احسانی معاون اسبق اداره نظارت سینما که مدیریت شبکه «نسیم» را برعهده گرفته در گفتگو با «مهر» از تولید برنامه ای با حضور اکبر عبدی به عنوان مجری خبر داده است.

محمد احسانی با اشاره به تولید این برنامه جدید گفت: برنامه ای داریم که با حضور اکبر عبدی و تهیه کنندگی جواد فرحانی به تولید می رسد که فعلا در حال صحبت و مذاکره هستیم. تیم اتاق فکر این برنامه تشکیل شده است و ساختار به گونه ایست که آیتم های مختلف را شامل می شود و به نظرم برنامه جذابی خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم درباره حضور اکبر عبدی در تلویزیون و شبکه نسیم توضیح داد: اکبر عبدی مجری-بازیگر این برنامه است، اما جزییات برنامه به مرور مشخص می شود. اکبر عبدی از بازیگرانی است که اکثر مخاطبان هم در سینما و هم در تلویزیون با او خاطره دارند و تلاش شده است که از این نوستالژی ها بهره گرفته شود.

به گزارش سینماروزان خبر حضور اکبر عبدی به عنوان مجری یک برنامه طنز در رسانه ملی در حالی طرح میشود که عبدی اخیرا در گفتگویی که با علی ضیاء در «فرمول یک» داشت نمونه برنامه هایی مانند «خندوانه» را به شدت نقد کرد و به گلایه از امثال رامبد جوان پرداخت که از تواناییهای خود درست استفاده نمی کنند.(اینجا را بخوانید)