1

رییس سازمان سینمایی چند فرزند دارد؟ فرزندانش چه می کنند؟

سینماژورنال: شاید برای بسیاری جالب باشد که درباره زندگی خانوادگی حجت ا.. ایوبی و علایق سینمایی رییس سازمان سینمایی بدانند.

به گزارش سینماژورنال این مرد اغلب متبسم و علاقمند به مولانا دارای سه فرزند است که از میان دو فرزند دختر دارد و یک فرزند پسر.

پسری که به مانند پدر علوم سیاسی خوانده…
ایوبی درباره وضعیت تحصیلی فرزندان خود به “سینما” می گوید: پسرم لیسانس علوم سیاسی دارد و در حال حاضر روابط بین الملل می خواند. رشته ای نزدیک به خودم که فارغ التحصیل آن هستم.

وی ادامه می دهد: دختر بزرگم مهندسی مکانیک دانشگاه تهران درس می خواند و دختر کوچکم معماری همین دانشگاه قبول شده است.

ایوبی درباره علاقه خانواده اش به سینما بیان می دارد: خانواده ام خوشبختانه سینمارو هستند؛ از قدیم الایام تابحال. خانواده ما اهل فرهنگ و هنر هستند به دلیل اینکه فرزندانم از کودکی در برنامه های فرهنگی حضور داشته اند.

کمتر فرصت سینما رفتن دارم
ایوبی می افزاید: البته خودم کمتر فرصت سینما رفتن دارم و مگر بعضی از فیلمها که نیاز به بازبینی دارند که آنها را در خانه می بینم. این به آن معنا نیست که اصلا به سینما نروم و اتفاقا دوست دارم فیلمها را در سینما ببینم.

رییس سازمان سینمایی درباره اولین فیلمی که در سینما دیده بیان می دارد: اولین فیلمی که در سینما دیدم برمیگردد به دوران راهنمایی که از طرف مدرسه رفتم و فیلمی مستند در مورد محیط زیست دیدم.