1

رییس دفتر ایوبی به ریاست انجمن سینمای جوانان ایران رسید!!!

سینماروزان: حرف و حدیثهایی که از زمان برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره برکناری فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان وجود داشت بالاخره محقق شد و سازمان سینمایی در اطلاعیه رسمی از ریاست سیدصادق موسوی بر انجمن سینمای جوانان خبر داد.

به گزارش سینماروزان جالب است که سیدصادق موسوی که در کنار حسین مسافرآستانه، حسین پارسایی و محمد حیدری از حلقه مدیران پیشین تئاتر است که در دولت یازدهم وارد سینما شد، پیش از این رییس دفتر حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی بود و حالا به رباست انجمن سینمای جوانان رسیده است.

در متن حکم رییس سازمان سینمایی برای سیدصادق موسوی چنین آمده است:

جناب آقای سید صادق موسوی؛

نظر به دانش و تجربه و شایستگی هایتان و به استناد مواد 11 و 14 اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران و مصوبه هیأت محترم امنای انجمن به موجب این حکم به سمت «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب می شوید؛موفقیت هایتان در مسئولیت های مهم فرهنگی و هنری گذشته، خوشفکری و ارتباطات گسترده و مفیدتان با چهره های فرهنگی ، علمی و دانشگاهی نوید بخش روزگاری خوب و پر رونق برای بزرگترین مدرسه سینمایی کشور است. امید است با نگاه ملی و جهانی  پرشتاب و بی درنگ انجمن سینمای جوانان را از حاشیه ها و چالش های های دست و پاگیر و بی اهمیت رهانیده و راه را برای قدرت نمایی هرچه بیشتر جوانان پرشور کشور بازکنید. به عنوان مدیری خلاق، جوان و دانش آموخته بکوشید در لایه های گوناگون مدیریت انجمن زمینه های هم افزایی تجربه های ارزشمند بزرگان و پیشکسوتان و شور و انرژی  جوانان خلاق را فراهم کنید.

رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات انجمن در تهران و شهرستانها، تجهیز دفاتر انجمن در استان ها و تلاش برای ایجاد فرصت های برابر از جمله مأموریت های شما در این مسئولیت مهم است. همکاری و همفکری با مدرسه ملی سینمای ایران و ایجاد پیوند عمیق و پیوسته بین این دونهاد کمک شایانی به ارتقاء سطح دانش و تجربه در سینمای ایران خواهد کرد؛ ضمن تقدیر از تلاش های مشفقانه جناب آقای فرید فرخنده کیش و همکاران شان موفقیت روز افزونتان را در این مسئولیت مهم از خداوند متعال خواستارم.