1

روی آنتن زنده شبکه یک⇐اکبر عبدی هم از خجالت مهران مدیری و «…۵عصر» درآمد و هم از خجالت رامبد و «خندوانه» ولی درباره عطاران با احتیاط سخن گفت!+فیلم

سینماروزان: کم پیش آمده اکبر عبدی مهمان برنامه زنده ای باشد و صراحت کلامش اسباب بالا رفتن دوز جذابیت برنامه نباشد.

به گزارش سینماروزان حضور عبدی در برنامه “فرمول یک”رسانه ملی هم با صراحت این بازیگر در صحبت پیرامون برخی چهره های حیطه کمدی همراه بود.

عبدی با انتقاد از مهران مدیری و “ساعت 5عصر” بیان داشت: مدیری در ژانر خودش که سریال سازی و شو(!)است موفق بوده ولی فیلمش فوق العاده زشت بود و اینکه میخواهد بگوید مردم ما قاط زده اند و از روی هم رد میشوند خوب نیست! معلوم نبود چه میخواهد بگوید و واکنشهای مردمی که به تماشای فیلمش آمدند  هم متاثر از همین وضعیت بود.

وی ادامه داد: اینکه کسی خوب آیتم میسازد دلیلی بر این نیست که کارگردان خوبی هم باشد.

عبدی درباره رامبد جوان و “خندوانه” بیان داشت: رامبد قدیم فیلم میساخت و حالا به تلویزیون آمده و مجری شده در صورتیکه ما به قدر کفایت مجری داریم.

عبدی ادامه داد: کار رامبد در “خندوانه” هم سهل الوصول است و این اواخر خودش هم شده بود تماشاچی و می نشست و یک عده از تهران و شهرستان می آمدند برایش اجرا میکردند. اندازه رامبد این نیست.

عبدی با اشاره به رضا عطاران اظهار داشت: عطاران بسیار آرتیست است چون نگاهش به جامعه دقیق است. ایده دارد و با فکر کار میکند اما نمیدانم چرا با اینکه غم نان ندارد به تکرار افتاده ولی باز هم عطاران به نوبه خود کارنامه معقولتری داشته. او نیاز دارد به اینکه مدتی به خودش استراحت بدهد و بعد شروع کند به نوشتن چون واقعا خلا نویسنده خوب طنز داریم.

برای دیدن فیلم صحبتهای عبدی اینجا را ببینید.