1

روی آنتن زنده اتفاق افتاد⇐دفاع غلامرضا موسوی از جوانی تازه کار که پروانه تهیه کنندگی گرفته: ایشان آدم بسیار حرفه ای و خوبیست!/ایشان پارسال توسط شورای ساخت تایید شد⇐پرسش اول: آیا این آدم خوب، آقازاده الیاس نادران است؟/ پرسش دوم: آیا کارت تهیه کنندگی این آقازاده را صنف متبوع موسوی صادر کرده؟/پرسش سوم: آیا تهیه کنندگی این آقازاده در زمان ایل بیگی تایید شده؟

سینماروزان: چگونگی صدور پروانه تهیه کنندگی برای عباس نادران آقازاده الیاس نادران که روزمه ای کاملا خلوت در سینما دارد در حالی که صلاحیت تهیه کنندگی امثال پیمان معادی و محمدحسین مهدویان تایید نشده پرسشی است که هفته قبل در سینماروزان طرح شد.

به گزارش سینماروزان هرچند هیچ کدام از صنوف چهارگانه تهیه کنندگی درباره چگونگی صدور پروانه تهیه کنندگی برای عباس نادران حرف نزده اند اما برنامه اخیر “شهر فرنگ” پای غلامرضا موسوی را به ماجرا باز کرد.

موسوی در این برنامه مخاطب پرسشی قرار گرفت ناظر بر چگونگی صدور پروانه تهیه کنندگی برای یک جوان تازه کار و بدون اینکه به نام این جوان اشاره کند گفت: هر سال یک سری جوان بعد از بررسی رزومه، وارد فیلد تهیه کنندگی میشوند.

وی ادامه داد: تهیه کننده موردنظر هم آدم بسیار حرفه ای و خوبیست که پارسال توسط شورای پروانه ساخت انتخاب شد.

سخنان کوتاه موسوی پرسشهای فراوانی را شکل می دهد و از جمله اینکه آیا منظور موسوی از این آدم خوب،  آقازاده نادران است؟ و آیا صلاحیت تهیه کنندگی این “آدم خوب” از طریق انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران که صنف متبوع موسوی است صادر شده؟
از آن گذشته اینکه موسوی گفته پروانه تهیه کنندگی این “آدم خوب” سال قبل از طریق شورای ساخت صادر شده یعنی آن که تاییدیه تهیه کنندگی وی در زمان حضور حبیب ایل بیگی بر معاونت نظارت صادر شده؟