1

رونمایی یکی از دو نماینده ایرانی بخش مسابقه جشنواره مونترال

سینماژورنال: فیلم منتخب جشنواره مونترال برای اولین بار در ایران در خانه هنر و فرهنگ آدینه رونمایی می شود.

به گزارش سینماژورنال فیلم تحسین شده “روز قضاوت” به کارگردانی کریم امینی روز سه شنبه 17 آذرماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در این مجموعه به نمایش در خواهد آمد و پس از نمایش فیلم عوامل فیلم با تماشاگران به گفتگو خواهند نشست و به سوالات آنان پاسخ خواهند داد.

این فیلم کوتاه که سناریوی آن بر اساس طرحی از کیومرث پوراحمد نوشته شده است از بازیگرانی چون تینا پاکروان، مهراب رضایی، آزاده سدیری، فرناز زوفا، سعید روشن، آرمین لشگری، پانیذ مقصودی و فرخنده فرمانی زاده بهره می برد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هیچ کتابی را از روی جلدش قضاوت نکن…

دستیاری کارگردانان مختلف از جیرانی تا امینی

 کریم امینی کارگردان این فیلم ، پیش از این دستیار کارگردان و برنامه ریز کارگردانانی چون فریدون جیرانی، علیرضا امینی، مهدی نادری، مهدی کرم پور، تینا پاکروان، پوریا آذربایجانی و کاوه سجادی حسینی بوده است.
“روز قضاوت” چندی پیش از میان 1200 فیلمی که از سراسر دنیا برای حضور در این بخش اصلی مسابقه بین الملل جشنواره فیلم مونترال اعلام آمادگی کردند، پذیرفته شد و در کنار “تابو” یکی از دو نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره مونترال بود.

برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی
خانه هنر و فرهنگ آدینه درکنار برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف، برنامه نمایش فیلم های تحسین شده ایران و جهان را به صورت هفتگی، در دستور کار خود دارد.
نشانی: تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان آبان جنوبی(شهید عضدی) – پلاک هفت
تلفن تماس: 88916044 – 88903823
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرامی خانه هنر و فرهنگ آبان به نشانی www.instagram.com/adineh_art  مراجعه نمایند.
به علت ظرفیت محدود خواهشمند است کلیه علاقه مندان حضور خود را از قبل به صورت تلفنی هماهنگ نمایند.