1

رونمایی از پیتزای “فاطما گل”!!!+عکس

سینماژورنال: ماجراهای سریالهای شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تمامی ندارد و گویا حالا حالاها باید منتظر اتفاقات جدیدی مرتبط با این سریالها باشیم.

به گزارش سینماژورنال از جمله این سریالها “فاطما گل” است که نه فقط شخصیتهایش در میان مخاطبان ایرانی شناخته شده اند که یکی از کارگردانان سرشناس ایرانی هم تصمیم به ساخت ورسیونی ایرانی از این سریال را گرفته است.

از آن طرف هفته ای هم نیست که کارشناسان جامعه شناسی درباره اثرات سوء اپیدمی شدن مصرف چنین سریالهایی در جامعه ایرانی اظهارنظر کنند.

طبیعی است که واکنش مخاطبان ایرانی نسبت به این اظهارنظرات هم همان واکنشی است که در برابر مصرف فیلمفارسیهای دهه های گذشته و محصولات تجاری سالهای اخیر داشته اند.

هرچقدر که کارشناسان از کیفیت پایین این سریالها می گویند اما مخاطبان همچنان این سریالها را دنبال می کنند.

البته که همین اقبال است که باعث می شود سبد تغذیه ایرانیان هم محصولاتی را به خود ببیند که نام “فاطما گل” را بر خود دارند.

از جمله این محصولات که به تازگی در قنادیهای تهران دیده شده است پیتزایی است موسوم به “پیتزا فاطما گل”؛ پیتزایی که به صورت مستطیلی پخته شده و متوسط قیمت آن کیلویی 4 هزار تومان است!

پیتزای فاطما گل
پیتزای فاطما گل

این پیتزا در بسیاری از قنادیهای تهران و از جمله قنادیهایی در شرق و مرکز شهر تهران دیده شده است.

هنوز معلوم نیست مبدع این پیتزا چه کسی است اما بعید می دانیم حتی “هلال سارال” کارگردان سریال “فاطما گل” و “بِرِن سات” بازیگر نقش “فاطما گل” هم از وجود پیتزایی به نام این سریال در ایران باخبر باشند.

پیتزای فاطما گل
پیتزای فاطما گل