1

رونمایی از پوستر فیلمی با سه عدد سبیل+عکس

سینماژورنال: در آستانه نمايش “یک دزدی عاشقانه” در سینماهای کشور، از اولين پوستر اين فيلم سينمايي  رونمایی شد.

به گزارش سینماژورنال در اين پوستر همه‌ بازيگران اصلي فيلم شامل مهدي هاشمي، فرهاد آييش، لادن مستوفي، لوون هفتوان و امير حسين رستمي حضور دارند.

 جالب است که در گریم بازیگران این فیلم لوون هفتوان، فرهاد آییش و مهدی هاشمی با سه سبیل در ابعاد مختلف دیده می‌شوند؛ که شاید ردّپای سبیل کارگردان فیلم امیرشهاب رضویان در فیلم باشد.

 طراح و گرافيست اين پوستر آيه حيدري است كه پيش از اين طراحي گرافيك كتاب‌هاي “داستان مسافر”، “خواب در خم قلاب” و پوستر جشنواره فيلم نوجوان همدان را در همکاری با امیرشهاب رضویان انجام داده است و از هنرمندان گرافیست جوان و با آتيه‌ای است که تجربه طراحی جلد کتاب‌های متعددی را در کارنامه دارد.

رضويان پيش از اين فيلم‌هاي سينمايي “سفرمردان خاكستري”، “تهران ساعت هفت صبح” و  “ميناي شهر خاموش” را كارگرداني كرده که فيلم آخر از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر دو سیمرغ بلورین دریافت کرده است.

تهيه كنندگي فيلم سينمايي «يك دزدي عاشقانه» را ناهيد دل آگاه برعهده دارد و مهدي هاشمي، فرهاد آييش، لادن مستوفي، لووان هفتوان، احد محمدكرمي، فرزانه قاسمي، رابعه مدني و امير حسين رستمي  در آن نقش آفريني مي‌كنند.

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دزد پیر کهنه‏ کار، آقاکمال (مهدی هاشمی) و آقاجمال (فرهاد آئیش) پس از سال‏ها از زندان آزاد می‏شوند و به امید دریافت سهم‏ خود از آخرین سرقت مشترک‏شان به سراغ همدست‏شان، اسی ‏خانم (لادن مستوفی) می روند ولی …

سايت فيلم سينمايي «يك دزدي عاشقانه» به آدرس http://yekdozdi.com  و روبات تله گرام فيلم @yekdozdieasheghanebot است و علاقه‌مندان مي توانند براي دريافت آخرين اخبار و رویدادهای فيلم به آن مراجعه كنند.

یک دزدی عاشقانه
یک دزدی عاشقانه