1

رونمایی از پشت صحنه داغ‌ترین کمدی سال+فیلم

سینماژورنال: در حالی وارد روزهای گرم میانه تابستان شده ایم که از همین هفته یک کمدی داغ با نام “ناردون” در سینماها اکران خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال “ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی، شهرام قاعدی و جواد رضویان سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است.

 اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی مفرح را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

 “ناردون”  از ۲۰ مردادماه در گروه آزادی روی پرده می رود.؛  پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم ۱۷٫۵ میلیاردی “سالوادور…” است و تهیه کننده فیلم، منصور سهراب پور تهیه کننده “سالوادور…”.

اولین تیزر مجازی این فیلم که بخشهایی از پشت صحنه این کمدی داغ را ارائه می دهد به تازگی رونمایی شده است.

برای دیدن این تیزر اینجا را کلیک کنید.

مهران رجبی، محمدرسول حق‌دوست، روزبه معینی، ترلان پروانه، امیر نوری، پوراندخت مهیمن، علی مسعودی، سیاوش گرجستانی، امیرذوالفقاری، نسرین بابایی و جابر وثوق دیگر بازیگران فیلم هستند.

پیش فروش بلیتهای “ناردون” در سایت سینماتیکت آغاز شده و علاقمندان برای پیش فروش بلیتهای اینترنتی این فیلم می توانند اینجا را کلیک کنند.