1

رونمایی از قطعه‌ای منتشر نشده از حبیب در پاسداشت شهداء+عکس و موزیک

سینماژورنال: با گذشت بیشتر از یک ماه از درگذشت حبیب محبیان خواننده پاپ و در سالروز عملیات مرصاد قطعه ای منتشرنشده از حبیب با نام “گل سرخ” منتشر شد.

به گزارش سینماژورنال این قطعه حدودا یک دهه پیش از این و قبل از بازگشت حبیب به ایران  با ترانه ای از داوود بدرخانی و آهنگسازی حبیب و تنظیم اندی جی تولید شده بود.

 گفته می‌شود حبیب این اثر را تحت تاثیر شهادت یکی از دوستان و هم محله‌ای‌هایش در جنگ تحمیلی ساخته و قرار بود این اثر در قالب آلبومی در ایران منتشر شود.

محمد محبیان پسر حبیب در توضیح جزئیات این اثر به “موسیقی ما” می گوید: پدرم به شدت علاقمند ایران و تمام مردم ایران بود. این علاقه و احترام نسبت به شهدا همیشه برای من جالب توجه بود و بارها در این باره با هم صحبت می کردیم.

او در توضیح زمان تولید این اثر نیز می گوید: سال 2007 این اثر ساخته شد و هرگز منتشر نشد. پدرم منتظر موقعیتی بود که بتواند این اثر را در ایران به همه شهدا تقدیم کند ولی برخی اتفاقات در ایران باعث شد این اتفاق صورت نگیرد تا مبادا این اثر کاملا احساسی و دلی که بر اساس اعتقادات واقعی حبیب ساخته شده بود، رنگ و بویی سیاسی بگیرد. حسرت عدم انتشار این اثر تا همیشه در دل حبیب بود و همزمان با سالروز عملیات مرصاد تصمیم گرفتیم این خواسته حبیب را جامه عمل بپوشانیم تا مسئولین متوجه ذات درونی و اعتقادات واقعی پدرم باشند.

برای شنیدن قطعه “گل سرخ” حبیب اینجا را کلیک کنبد.

کاور قطعه "گل سرخ" حبیب
کاور قطعه “گل سرخ” حبیب