1

“آس و پاس” روی پرده رفت+تیزر⇔از ایرج و عباس قادری تا سینا شعبانخانی و سامی بیگی همه هستند!!!

سینماروزان: کمدی-موزیکال “آس و پاس” تازه ترین محصول موسسه سینمایی پویافیلم از چهارشنبه 28 مهرماه در گروه سینمایی ماندانا روی پرده رفته است.

به گزارش سینماروزان  «آس و پاس» را آرش معیریان ساخته است که در کارنامه همکاری اش با پویافیلم آثار پرفروشی نظیر “کما” و “شیر و عسل” دیده می شود.

محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، بهاره رهنما، مهران غفوریان، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان و سامیار محمدی با حضور  از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«آس و پاس» که فیلمنامه آن را اصغر نعیمی نگاشته فضایی فانتزی دارد و داستان جوانی به نام “حسن” ملقب به  آس و پاس را روایت می کند که در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از یک شیخ عرب کلاهبردار به نام “ملک سلمان” در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شود و از آن طرف برخورد با دختر این شیخ عرب او را با دردسر مواجه می کند…

حسین فرحبخش و عبدا.. علیخانی تهیه کنندگان “آس و پاس” هستند.

برای تماشای تیزر “آس و پاس” اینجا را کلیک کنید.

نکته جالب درباره تیزر “آس و پاس” آن است که قطعات پاپیولار خوانندگان مختلفی از قطعه “جونم” سامی بیگی خواننده لس آنجلسی تا “جادوی خاص” سینا شعبانخانی خواننده داخلی و “من یه پرنده ام” ایرج خواجه امیری و “غروب پاییز” که خوانندگان مختلفی از عباس قادری و ایرج مهدیان تا جمشید نجفی آن را خوانده اند در ساخت تیزر به کار رفته است.