1

شباهت گریم تازه پرستویی با سردار سلیمانی+عکس

سینماژورنال: بالاخره بعد از پایان فیلمبرداری “بادیگارد” تازه ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا واضح ترین تصاویر از حضور پرویز پرستویی در این فیلم منتشر شد.

به گزارش سینماژورنال حدودا یک ماه پیش سینماژورنال از سیناپس کلی “بادیگارد” و چگونگی توزیع کاراکترها توسط بازیگران، خبر داد(اینجا را بخوانید) و حالا روابط عمومی پروژه با انتشار خبری، بخشی از گزارش سینماژورنال که درباره تقسیم نقشها بود را تأیید کرد.

پرویز پرستویی در نقش حیدر، مریلا زارعی در نقش راضیه همسر پرستویی ایفای نقش میکند، دیبا زاهدی ایفاگر نقش مریم دختر خانواده و پدرام شریفی در نقش الیاس داماد خانواده است. بابک حمیدیان نیز در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش فردی در جایگاه یک نخبه هسته ای است.

شيلا خداداد، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، کامران نجف زاده، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران و حامد شیخی دیگر بازیگران “بادیگارد” ابراهیم حاتمی کیا هستند.

شباهت گریم پرستویی با سردار سلیمانی

به گزارش سینماژورنال نکته جالب درباره عکسهای منتشر شده از “بادیگارد” شباهت گریم پرستویی در این فیلم با مختصات کلی چهره سردار قاسم سلیمانی است.

البته نقشی که پرستویی در فیلم ایفا میکند یعنی نقش یک بادیگارد که مأمور حفاظت از یک نخبه هسته ای را برعهده می گیرد ربط چندانی به کاراکتر سردار سلیمانی ندارد اما در تصاویر منتشره از فیلم شباهت فراوانی میان گریم پرستویی و سردار به چشم می خورد.

حالت ابروها، شیوه نگاه و فرم اصلاح مو و صورت کاراکتر “حیدر” از جمله شباهتهایی است که ذهن مخاطب را به سمت چهره سردار می‌برد.

بادیگارد
پرویز پرستویی با گریم “حیدر” در کنار حاتمی کیا در پشت صحنه “بادیگارد”
بادیگارد
پرویز پرستویی در کنار امیر آقایی در نمایی از “بادیگارد”
سردار سلیمانی
سردار سلیمانی