1

روایت مهدی فخیم‌زاده از تصادف سنگینی که پشت سر گذاشت⇐روی موتوری بودم که در حال حرکت نبود!!!

سینماروزان: حدود یک ماه پیش بود که مهدی فخیم زاده حین تولید تازه ترین فیلمش «مشت آخر» گرفتار یک سانحه تصادف شد و همین سانحه بود که او را راهی بیمارستان کرد و چند روزی هم بستری بود.

به گزارش سینماروزان درباره چگونگی رخداد تصادف حرف و حدیث فراوان بود و اغلب هم ناظر به اینکه فخیم زاده سوار بر موتورسیکلت به دنبال یافتن لوکیشن بوده که درگیر تصادف میشود.

مهدی فخیم زاده که این روزها کمدی «به وقت خماری» را هم روی پرده دارد خودش درباره چگونگی بروز تصادف به «جام جم» گفت: دقیقا یادم نیست چه اتفاقی افتاد که باعث تصادفی چنین بزرگ شد. یادم هست روی موتور نشسته بودم، موتوری که در حال حرکت نبود و راکب آن مدیر تولید فیلم «مشت آخر» بود که هنگام تصادف کنارم نبود. گویا موتورسواری با سرعت از یک فرعی میآید و محکم به موتور ما میکوبد و بقیهاش را دیگر یادم نیست، چون بیهوش شدم.

این کارگردان-بازیگر درباره روند درمانش بیان داشت: دکتر اصلا فیزیوتراپی تجویز نکرده! دو، سه تا قرص است که باید بخورم! حالم کاملا خوب است. چند روز بیهوش بودم و گمان میکردند که باید چند جایی از بدنم شکسته و مغز و ریههایم دچار مشکل شده باشد که خدا را شکر هیچکدام از اینها نبود.

فخیم‌زاده با اشاره به شایعاتی که از سوی برخی مخاطبان درباره شدت ضربه وارده به وی حین تصادف شکل گرفته اظهار داشت: مردم همیشه به من لطف داشته و دارند!! از جزئیات تصادف چیز زیادی نمیدانم اما انگار خیلی جدی بوده، الان شکر خدا حالم خوب است، شاید بتوان گفت چیزی شبیه معجزه رخ داده!!