1

روایت علیرضا زرین‌دست از سانحه‌ای که برای فخیم‌زاده رخ داد⇐با موتور(!!) برای یافتن لوکیشن رفته بود که…

سینماروزان: تمام شهروندان تهرانی چه آنها که خودروسوار هستند و چه آنها که اهل پیاده‌روی، بارها و بارها با موتورسیکلتهایی روبرو شده اند که به ناگاه جلوی آنها پیچیده‌اند و بی هر گونه واهمه از اتوبان گرفته تا خیابان و پیاده رو را به حریم اختصاصی خویش بدل کرده اند! کم هم نبوده اتفاقات مهلکی که از همین بی حساب و کتابی حرکت موتورسیکلتها حتی برای راکبان آنها رخ داده!

سانحه دیدگی مهدی فخیم زاده بازیگر-کارگردان ایرانی در جریان تولید فیلم آخرش «مشت آخر» هم کاملا مرتبط با موتورسواری بوده است! او سوار بر موتور بوده که دچار سانحه ای شدید شده است!

علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری «مشت آخر» در شرح سانحه به «جام جم» گفته است: اتفاق ظهر افتاد؛ نهار خورده بودیم که متوجه شدم آقای فخیم‌زاده سر صحنه نیست، پرس و جو کردم، گفتند که با همکاران تولید و تدارکات با موتور(!!) برای پیدا کردن لوکیشن رفته‌اند. ساعتی گذشت آنها برنگشتند، حس بدی داشتم و با خودم می‌گفتم پیدا کردن لوکیشن نباید این‌قدر طول بکشد به یکی از بازیگران گفتم بیا برویم دنبالشان. چند نفری سوار ماشین شدیم و زمانی به محل تصادف رسیدیم که آمبولانس رسیده بود و داشتند مداواهای اولیه را انجام می‌دادند. دیدن‌ آن صحنه بسیار سخت بود و یادآوریش دلم را می‌لرزاند. فقط دعا می‌کنم که هر چه زودتر حالش خوب شود.

اینکه چرا یک کارگردان آن هم کارگردانی سرشناس که ردپایی محسوس از خود در سینما و تلویزیون به جا گذاشته باید با موتورسیکلت به دنبال یافتن لوکیشن باشد اصلی ترین پرسشی است که بعد از خواندن روایت زرین دست طرح میشود! آیا هیچ وسیله دیگری در دسترس فخیم زاده نبود که او ناگزیر با موتورسیکلت که بلحاظ ایمنی یکی از فقیرترین وسایل نقلیه است به دنبال پیدا کردن لوکیشن رفته است؟؟