1

روایت تلخ رضا عطاران از دشمنی هم‌صنفانش

سینماژورنال: یک فرهنگ نادرست رایج در میان برخی از صنوف آن است که به جای تلاش برای رقابت سالم از هیچ تلاشی برای زیر سوال بردن همصنفی های موفق خود دریغ نمی کنند.

به گزارش سینماژورنال رضا عطاران که این روزها “دراکولا” را روی پرده دارد پولسازترین بازیگر سالیان اخیر است و همین وجه باعث شده مورد حسادت و دشمنی برخی از همصنفان خود قرار گیرد.

این بازیگر درباره اینکه این روزها روی نوار موفقیت قرار گرفته و دست به هر چیزی بزند طلا میشود به “24” می گوید: از خدا می خواهم تمام شود.
وی در چرایی این امر بیان می دارد: دشمنی ها خیلی زیاد شده…

عطاران با اشاره به بروز حسادت ناشی از موفقیت اظهار می دارد: حسادت هم هست ولی اینکه از هر طرف سعی کنی اتفاقات خوب برای کسی نیفتد ترسناک است. مثلا می بینی یک نفر کامنت گذاشته که نروید فیلم عطاران را ببینید بعد می فهمی دوست فلانی است و پیش خودت فکر می کنی که اوه این آدم به آن یکی آدم ربط دارد و همین طور که پیش می روی و چیزهای دیگر را می فهمی همه چیز وحشتناک میشود.

برخی بازیگران می گویند بگذار ما هم کار کنیم

به گزترش سینماژورنال این بازیگر با تاکید بر طعنه های هم صنفشان خاطرنشان می سازد: بعضی بازیگران قبلا به شوخی و حالا کمی جدی به من می گویند بگذار ما هم کار کنیم. می گویم مگر من نمی گذارم کار کنید؟ می نشینم و مرور می کنم و می بینم من در یک سال دو فیلم کار کرده ام اما آن بازیگر پنج شش فیلم کار کرده. الان کی باید بگذارد آن یکی کار کند؟ به من چه که یک فیلم شش ماه روی پرده می ماند؟ اگر خوب است و می فروشد باید بماند. اگر هم نه که باید برش دارند. این را هم من تعیین نمی کنم…