1

روایت بهروز افخمی از تمسخر تهرانی‌ها در تازه‌ترین سریالش!

سینماروزان: بهروز افخمی سالها بعد از سریال “عملیات125” دوباره به سراغ سریال سازی رفته و این بار مشغول ساخت سریال “رعد و برق” با محوریت سیلهای اخیری است که استانهایی مختلف از کشور تجربه کردند.

این سریال برای شبکه پنج تولید میشود و هرچند بخاطر کرونا تولیدش متوقف شده بود ولی به گفته افخمی بناست از نیمه اردیبهشت دوباره تولیدش آغاز شود.

افخمی درباره کلیت سریالش به جام جم گفت: فضای حاکم بر سریال “رعد و برق” تلخ نیست و یک سریال حادثه ای هیجان انگیز با رگه های کمدیست و برای ساختش از دو مدل فیلم خارجی الهام گرفتم.

بهروز افخمی با اشاره به حضور برخی مردم تهران در مناطق سیل زده بی توجه به هشدارها و شوخی های مجازی با اینها گفت: این اتفاقات را در سریال داریم و اتفاقا چنین افرادی را تمسخر خواهیم کرد!!

به غیر از شهرام قائدی و مهدی زمین پرداز سایر بازیگران سریال “رعد و برق” چندان شناخته شده نیستند. به گزارش سینماروزان افخمی درباره چرایی عدم استفاده از چهره های مشهور در سریالش گفت: در آثار حادثه ای نمیشود از پیرمردهایی که سن شان زیاد است و همچنان نقش جوانان را بازی میکنند استفاده کنید و برای همین بازیگران جوان و یک سری بازیگر بومی از استانهای گلستان و لرستان و خوزستان را وارد کرده ام.

این کارگردان با اشاره به کیفیت تصویرسازی نماهای سیل گفت: برخی جاها لوکیشنها را باز سازی کردیم و برخی جاها کار کامپیوتری انجام دادیم و گاهی هم از فیلمهای مستند استفاده میکنیم که درچندلایه مخاطب را در حس و حال قرار دهد.