1

روایت بابک صحرایی از عزت نفس بالای ناصر ملک‌مطیعی؛ حتی در بستر بیماری و حین دیدار با پوری بنایی

سینماروزان: ناصر ملک‌مطیعی از بازماندگان سینمایی کاملا مردمی که طرفداران محفلی کردن سینما تا توانستند آن را نواختند این روزها در بستر بیماری است و عجیب آن که نه از حلقه بالادستی مدیریت سینما کسی به عیادتش رفته و نه از حلقه بالادستی صنفی که مدیرعامل 14شغله اش علاقه زیادی به سخنرانی در مراسم ترحیم سینماگران دارد!!

به گزارش سینماروزان با این همه ناصر ملک‌مطیعی نه غر زده و نه اهل ناله کردن بوده و اتفاقا سعی زیادی هم کرده که فاصله خود را با این گونه حلقه‌های هماغوش با سیاست حفظ کند.

به تازگی تصویری از عیادت پوری بنایی بازیگر سالهای دور و بابک صحرایی ترانه‌سرای موسیقی پاپ از ناصر ملک‌مطیعی منتشر شد. تصویری که همچنان نگاه مردانه ناصر است که نقطه طلایی آن را تشکیل داده است.

بابک صحرایی با اشاره به دیدار با ناصر به سینماروزان گفت: ناصر ملك‌مطيعى تمام عمر با عزت نفس زندگى كرده است و برای همین است که حتی وقتی حین عیادت از او خواستیم که از حداقلهای بیمه‌ای مخصوص هنرمندان استفاده کند، به شدت مخالفت کرد و تأکید داشت نمی‌خواهد جایی به او کمک کند و ترجیح می‌دهد این کمکها صرف افرادی دیگر شود!

صحرایی ادامه داد: ناصر علاقه ندارد کسی به او کمک کند با این حال حتی این عزت نفس هم دلیلی بر آن نیست که کارگزاران هنری، اصلی‌ترین وظیفه خود که توجه به میراث ماندگار سینمای ایران است را فراموش کنند.

ناصر ملک مطیعی-بابک صحرایی-پوری بنایی
عیادت بابک صحرایی و پوری بنایی از ناصر ملک‌مطیعی