1

رقابت علاقمندان بازیگری؛ از هفته دوم نوروز در شبکه “نمایش”

سینماژورنال: مسابقه و جشنواره بزرگ بازیگری “ستاره 20” پس از ایام فاطمیه و در نوروز 94 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال تدوین مرحله دوم مسابقه بازیگری شبکه نمایش به پایان رسید و این مسابقه از نوروز ۹۴ پس از ایام فاطمیه از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.
در این مرحله بیش از چهار هزار نفر در تست حضوری شرکت کردند که تنها ۱۰ درصد این افراد توانستند وارد مرحله سوم شوند.
مسابقه بازیگری  “ستاره 20” در چهار گروه داوری شد که دکتر محمود عزیزی، چنگیز جلیلوند، رضا رویگری، هایده حائری، نسرین مقانلو، فریبا کوثری، رامسین کبریتی و پژمان بازغی داوران این مسابقه بازیگری را برعهده داشتند.
حسن فتحی کارگردان مطرح و صاحب نام سینما و تلویزیون ایران که بازیگران بسیاری را به عرصه تصویر معرفی کرده است ریاست هیئت داوران این مسابقه را برعهده دارد.

پیش تولید و تولیدی یک ساله

مسابقه بزرگ بازیگری “ستاره 20” از بزرگترین مسابقات استعدادیابی در عرصه هنر سینما و تلویزیون است که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کلید خورده است.

پیش تولید و تولید مسابقه بازیگری “ستاره 20” بیش از یک سال به طول انجامید و ضبط مرحله دوم به مدت ۱۰ روز در سالن سبز محیط زیست پارک پردیسان انجام شد.

    نسرین مقانلو و رامسین کبریتی در حال داوری "ستاره 20"
نسرین مقانلو و رامسین کبریتی در حال داوری “ستاره 20”

مسابقه “ستاره 20” با اجرای بیژن بنفشه خواه از ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نمایش سیما خواهد رفت. رامین نواب پور تهیه کنندگی مسابقه ستاره ۲۰ را برعهده داشته و فاطمه ثمرقندی طراح و مجری طرح این مسابقه است.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی این مسابقه به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند.