1

رقابت حامد بهداد و امین حیایی برای آوازخوانی در لاله‌زار

سینماژورنال: کاظم راست گفتار کارگردانی که سابقه ساخت آثاری جذابیت برانگیز چون “نقاب” و “چک” را در کارنامه دارد درگیر پیش تولید تازه ترین فیلمش شده است.

به گزارش سینماژورنال فیلم تازه راست گفتار “آشوب” نام دارد و داستان زندگی خواننده ای به نام “آشوب” را در دهه سی خورشیدی روایت میکند؛ خواننده ای که از تحصیل در ادبیات دانشگاه تهران کارش به خوانندگی در لاله زار میرسد.

اصلی ترین الویت ایفای نقش اصلی “آشوب” توانایی خوانندگی بازیگر است و برای همین دامنه انتخاب راست گفتار برای انتخاب بازیگر اصلی فیلم محدود بوده است.

سه بازیگر چهره ای که توانایی خوانندگی هم دارند

در سینمای ایران تنها چند بازیگر رده یک هستند که توانایی خوانندگی دارند؛ شهاب حسینی، حامد بهداد، محمدرضا گلزار و امین حیایی از جمله این بازیگران هستند که صدایشان به صورت مستقل یا با همراهی گروههایی چون “دارکوب”، “آریان” و “هفت” شنیده شده است.

دست اندرکاران تولید “آشوب” هم برای انتخاب بازیگر اصلی خود با هر سه نفر مذاکره کرده اند و البته که تا اینجای کار شانس امین حیایی و حامد بهداد برای ایفای نقش اصلی بیشتر است بخصوص حامد بهداد که توانایی اجراهای زنده و شوآف های خوبی را در کنسرتهای دارکوب از خود نشان داده است.

تلاشهای ناکام “الویس پریسلی” وطنی برای ایفای نقش در “آشوب”

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که بازیگران دیگری هم بوده اند که شخصا برای بازی در “آشوب” ابراز تمایل کرده اند.

یکی از این بازیگران همان چهره ای است که بیش از هر چیز بواسطه شباهتی که با “الویس پریسلی” دارد مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

این بازیگر که در سالهای اخیر فقط یک فیلم کودک را روی پرده داشته از طریق شناخته شده ترین مسئول انتخاب بازیگر در سینمای ایران رایزنیهایی کرده برای حضور در نقش اصلی “آشوب” اما گویا توافقات نهایی با کارگردان کار برایش حاصل نشده است.