1

رفع ممنوعیت پخش”ربنا”ی شجریان از رسانه ملی؟+عکس

سینماژورنال: هفته قبل بود که محمدرضا شجریان با انتشار ویدیویی که در آن موهایش را تراشیده بود از مهمان خطرناکش سخن گفت.(اینجا را بخوانید)

یه گزارش سینماژورنال انتشار آن ویدیو خیلی زود ماجرای ابتلای چندساله این خواننده به سرطان را فاش کرد و در نهایت باعث شد شنبه هفتم فروردین ماه بعد از مدتها ممنوعیت، تصویر شجریان روی آنتن تلویزیون برود.

اخبار علمی-فرهنگی شبکه چهارم با روی آنتن بردن تصویری از شجریان از بهبود عنقریب وی گفت و از ابراز امیدواری فرزندش برای بازگشت به صحنه خبر داد.

این رفع ممنوعیت پخش تصویر شجریان از رسانه ملی به واسطه اینکه به هنگام آشکار شدن ابتلای وی به سرطان صورت گرفته می تواند کاملا فرصت طلبانه تلقی شود اما این امیدواری را ایجاد می کند که بعد از شش سال شرایط پخش مجدد دعای “ربنا” با صدای این خواننده از صداوسیما فراهم شود.

بعد از حوادث انتخاباتی 88 علاوه بر ممنوعیت پخش صدا و تصویر شجریان از رسانه ملی پخش دعای “ربنا” که سالها با صدای ایشان در ماه رمضان قبل از افطار روی آنتن می رفت از رمضان 89 ممنوع شد.

با آشتی کنان هفتم فروردین 95 تلویزیون و شجریان به نظر می رسد ماه رمضان امسال بتوانیم ربنای وی را بعد از شش سال وقفه مجددا از رسانه ملی بشنویم.

تصویر شجریان در شبکه چهار
تصویر شجریان در شبکه چهار