1

رضا عطاران همبازی ستاره فوتبال برزیل شد!

سینماژورنال: در حالی که رضا عطاران این روزها در برزیل به سر می برد و مشغول ایفای نقش در کمدی “من سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی می باشد به تازگی مشخص شده که “ریوالدو” بازیکن سابق تیم فوتبال برزیل هم در این فیلم ایفای نقش میکند.

به گزارش سینماژورنال ریوالدو در این فیلم در نقش خودش ظاهر شده است و سکانسهایی از بازی او در برابر رضا عطاران رقم خواهد خورد.

“ریوالدو ویتور بوربا فریرا” بازیکن سابق فوتبال برزیل که در سال 1999 مرد سال فوتبال جهان شد سالها سابقه بازی در تیم بارسلونای اسپانیا را هم داشت. حالا این بازیکن یناست درباره بمب خنده سینمای ایران یعنی رضا عطاران ایفای نقش کند!

فیلمبرداری “من سالوادور نیستم” در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و آن طور که “بانی فیلم” خبر داده چند بازیگن دیگر برزیلی هم در  ادامه فیلمبرداری به گروه بازیگران می پیوندند.

عطاران اشتباه گرفته میشود

“من سالوادور نیستم” که اخیرا نامش “آی ام نات سالوادور” شده توسط امیرپروین حسینی و منصور سهراب پور تهیه می شود.

این پروژه پیشتر “رویای مارسل” نام داشت و بنا بود مسعود اطیابی آن را بسازد.

یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی به همراه چند بازیگر برزیلی در این فیلم بازی می کنند ضمن اینکه فیلم چند بازیگر برزیلی هم دارد.

داستان “آی ام نات سالوادور” درباره مردیست که در برزیل به ذبح اسلامی اشتغال دارد اما یک دختر جوان او را با مردی به نام “سالوادور” اشتباه می گیرد و همین زمینه ای میشود برای وقوع اتفاقات کمدی.