1

آشنایی رضا عطاران با یک دختر برزیلی در سلّاخ‌خانه!!+عکس

سینماژورنال: در حالی که دو فیلم سینمایی با نامهای “نهنگ عنبر” و “گینس” با بازی رضا عطاران آماده پخش سراسری است این بازیگر این روزها مشغول بازی در تازه ترین پروژه اش است.

به گزارش سینماژورنال این پروژه سینمایی که “من سالوادور نیستم” نام دارد در برزیل تولید میشود و عطاران به عنوان بازیگر نقش اصلی آن جلوی دوربین رفته است.

کارگردان این فیلم که پیشتر “رویای مارسل” نام داشته منوچهر هادی است که فیلم را با فیلمنامه ای از رضا مقصودی کلید زده است.

ذبح اسلامی در برزیل

داستان “من سالوادور نیستم” که تهیه آن را امیر پروین حسینی برعهده داشته است درباره مردی ایرانی است که در برزیل به کار ذبح اسلامی گاو و گوسفند می پردازد.

به گزارش سینماژورنال آشنایی این کارگر ذبح اسلامی با یک دختر برزیلی و ادعاهای دختر مبنی بر اینکه او را می شناسد است که درام را شکل می دهد. این دختر برزیلی ادعا میکند که این مرد ایرانی را می شناسد و اسم واقعی او را “سالوادور” می پندارد!

من سالوادور نیستم
رضا عطاران در برزیل/پشت صحنه “من سالوادور نیستم”

“من سالوادور نیستم” سال گذشته و همزمان با جام جهانی برزیل قرار بود توسط مسعود اطیابی کارگردانی شود اما مشکلات بودجه ای مانع انجام کار شد.

فیلمبرداری این اثر ظرف دو هفته آینده در برزیل ادامه خواهد داشت و پس از آن گروه برای گرفتن مابقی نماها به تهران خواهند آمد.

من سالوادور نیستم
رضا عطاران در برزیل/پشت صحنه “من سالوادور نیستم”