1

رضا رویگری ساعاتی بعد از صرف افطاری کنار محمود احمدی نژاد اظهار داشت⇐ احمدی نژاد هم یکی مثل بهنوش بختیاری!/هر کسی مرا افطاری دعوت کند میروم!/  در افطاری احمدی نژاد خیلی از هنرمندان مشهور دیگر هم بودند!!/فراموش نمیکنم وقتی مریض بودم احمدی نژاد تنها کسی بود که به ملاقاتم آمد!!

سینماروزان: هرچند شش سال میشود که محمود احمدی نژاد از ریاست جمهوری کنار رفته ولی جالب است که حتی تندترین منتقدانش نیز همچنان اخبار حول وی را پیگیری میکنند و انگاری علاقه ای ندارند احمدی نژاد از اخبار محو شود!!

برگزاری افطاری احمدی نژاد و حضور بازیگرانی نظیر ابوالفضل پورعرب و رضا رویگری که هر دو در اوج بیماری با حمایت احمدی نژاد مواجه شده بودند، از جمله اخبار رمضانی حول احمدی نژاد است.

رضا رویگری در چرایی شرکت در افطاری احمدی نژاد گفت: ایشان تنها کسی بود که وقتی مریض بودم به ملاقاتم آمد؛ بدون اینکه من گفته باشم یا خواهش کرده باشم با پرس و جو کردن، آدرس مرا پیدا کردند و به ملاقاتم آمدند. حالا هم وقتی به افطاری دعوتم کرد با روی باز رفتم.

رویگری با اشاره به اینکه از سیاسی بازی بیزار است ادامه داد: چرا نگاهم سیاسی باشد؟ من از سیاست و سیاست زدگی متنفرم. در افطاری احمدی نژاد خیلی از هنرمندان مشهور دیگر هم بودند که علاقه ای ندارند بگویند ما آنجا بودیم چون میدانند برایشان حاشیه درست میشود ولی این هم یک افطاری بوده مثل همه افطاریهای دیگر و دلیلی ندارد به سیاست پیوند بخورد.

این بازیگر خاطره ساز سینما و تلویزیون خاطرنشان ساخت: افطاری احمدی نژاد یک افطاری بود مثل هزاران افطاری دیگر که وقتی آدم را دعوت میکنند باید برود. چه فرقی هست بین افطاری احمدی نژاد و بهنوش بختیاری؟؟ اگر بهنوش هم مرا دعوت کند میروم. ایرادش  چیست؟