1

رضا رویگری: انتشار شایعه مرگم، باعث افزایش پیشنهادات بازیگری شد!!!

سینماژورنال: درست یک هفته قبل بود که شایعه درگذشت رضا رویگری حدودا سه هفته بعد از انتشار گزارشی درباره زندگی ایشان با همسر دومش در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش سینماژورنال در آن شایعه حتی توضیحاتی درباره مراسم تشییع این هنرمند ذکر شده بود و همین بود که ماهیتی کاملا ابلهانه به شایعه می داد.

رضا رویگری در آن زمان با تکذیب شایعه از این گفته بود که همچنان سرحال است و روزگار میگذراند.

امروز همزمان با شهادت امام علی(ع) مجددا شایعه درگذشت رویگری در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این بار فانتزی سازان سعی کردند با الصاق تصویری که رویگری را در بستر بیماری نشان می دهد به شایعه خود ماهیت حقیقی بدهند اما…

آن شایعه باعث افزایش پیشنهادات بازیگری شد

اما رضا رویگری این بار هم در گفتگو با سینماژورنال با تکذیب این شایعه و اینکه همین امروز آفیش شده تا برای حضور در تازه ترین تلفیلمش جلوی دوربین برود بیان داشت: دفعه قبل هم که چنین شایعه ای را درست کردند به اندازه کافی کار مضحکی انجام دادند اما جالب است که بدانید آن شایعه باعث افزایش پیشنهادات بازیگری ام شد.

وی ادامه داد: همین که شایعه سازان فعالیتشان شروع می شود بسیاری از آنها که سال تا سال است خبری ازشان نیست با تو تماس گرفته و حالت را می پرسند و این نیز به نوبه خود می تواند طنز قضیه باشد.

این بازیگر که سابقه خوانندگی هم دارد و آلبومی به نام “کازابلانکا” را به بازار عرضه کرده خاطرنشان ساخت: همچنان سرحال هستم و به امید خدا کارهای بازیگریم را ادامه خواهم داد و با بهبودی کامل برنامه هایی را هم برای آوازخوانی دارم.