1

رسانه نسل جدید اصولگرایان⇐امیر نوری در خط مقدم نیست+عکس

سینماژورنال: امیر نوری بازیگر تپل و خنده‎روی سینما و تلویزیون که این روزها “رسوایی2” را روی پرده دارد مدتی قبل تصویری از خود در فلوجه عراق را در صفحه اجتماعیش منتشر کرد و از حضور در کنار مدافعان حرم گفت.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال نوری در کنار این تصویر این عبارت را هم ذکر کرد که «اگر شهید شدیم نگید پول گرفتن رفتن»؛ جمله‌ای که در نگارش آن مثل همیشه قدری از آن نمک همیشگی نوری وجود داشت. همین مساله هم باعث شد که بسیاری گمان کنند نوری باز هم شوخی‌اش گرفته و احتمالاً این تصویر، حضور او در پشت صحنه یکی از آثارش در فلوجه است.

همین گمانه‌زنی بود که باعث شد نوری چند روز بعد مجددا متنی اجتماعی منتشر کرده و بنویسد: «من نه به خاطر عراق، نه سوریه، نه پول، نه عکس، نه کار، نه مطرح کردن خودم، نه برای سیاست، نه تبلیغات، نه یخچال، نه کولر نه… فقط فقط به خاطر ایران و مردمم آمدم، آمدم که از طرف مردم به مدافعان خسته نباشید بگم و دستشونو ببوسم.»

آیا امیر نوری به مدافعان حرم پیوسته است؟

امیر نوری اخیراً یک فایل تصویری از حضور خودش در کنار ادوات زرهی مدافعان حرم را هم منتشر کرده است و باز هم با لحنی که شوخی و جدی‌اش مشخص نیست نوشته: «درسته مدافع خوبی نبودم اما هافبک خوبی هستم. امروز یه توپ زدم ده کیلومتر اونورتر. همین الان از رئال مادرید پیشنهاد دارم.»

همین لحن شوخ‌طبعانه این بازیگر بود که باز موجب شد دوباره این شایعه شکل بگیرد که او در حال امتداد دادن به یک بازی خبری و شوخی با مخاطبانش است.

آیا امیر نوری به مدافعان حرم پیوسته است؟ آیا او واقعاً در فلوجه است؟ آیا او در حال مبارزه در خط مقدم است؟ آیا امیر نوری در حال ایفای نقش در فیلمی است که داستانش با محوریت مدافعان حرم می‌گذرد؟

امیر نوری در فلوجه است اما در خط مقدم نیست

روزنامه «صبح نو» که مدیرانش آن را روزنامه نسل جدید اصولگرایان توصیف می‌کنند در گفتگو با یکی از رفقای کارگردان امیر نوری خبر از این داده که نوری به راستی در فلوجه است اما نه در خط مقدم بلکه در کنار ادوات زرهی.

این کارگردان که نخواسته نامش فاش شود، با تأیید حضور نوری در فلوجه گفته است: نوری شخصیتی ماجراجو دارد و همین ماجراجویی است که او را به فلوجه کشانده. امیر نوری الان در فلوجه است و این کار را شخص خودش انجام داده و نه در قالب یک گروه فرهنگی یا سینمایی. او کنجکاو بود بفهمد در پشت صحنه نبرد علیه داعش چه می گذرد. این شد که به مدافعان حرم پیوست.

این کارگردان درباره مختصات جغرافیایی محل حضور نوری گفت: تا جایی که من می دانم او در خط مقدم نیست و صرفا توپخانه و ادوات زرهی را همراهی می کند. مکانی که از نظر جغرافیایی در خط مقدم نبرد با گروههای تکفیری نیست اما فاصله زیادی هم با آن ندارد.

امیر نوری اسلحه به دست در فلوجه
تصویری که امیر نوری اسلحه به دست از حضور خود در فلوجه منتشر کرد