1

راه اندازی کمپین «بخور بخور دیگه بسه…» توسط یک بازیگر تلویزیون+فیلم

سینماروزان: امسال سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» بوده و هرچند در بیان، مدیران مدام درباره برنامه هایشان برای بهبود اوضاع اشتغال می گویند اما در عمل همچنان جوانان با مشکل نداشتن شغل روبرویند.

به گزارش سینماروزان مساله بیکاری مدتهاست به جامعه هنری هم رسوخ کرده و بخش قابل توجهی از بدنه هنرمندان مدام درباره آن گلایه می کنند.

همین دیروز بود که امیر تاجیک مدیر سابق شبکه مستند به گلایه از چرایی بیکاری مستندسازان مستعد و کسب درآمدشان از طریق رانندگی پرداخته بود(اینجا را بخوانید) و حالا یک بازیگر خواستار راه اندازی کمپین «…ما کار میخوایم» شده است.

کیهان ملکی بازیگری که همچنان بخاطر ایفای نقش «احد» سریال «روزگار جوانی» شناخته میشود بعد از انتقادات چندی قبلش به رییس جمهور درباره بیکاری یک کمپین راه انداخته است.

کیهان ملکی با ضبط ویدیویی به نظرسنجی درباره راه اندازی کمپین «بخور بخور بسه دیگه؛ چپ و راست هم نداره! ما کار میخوایم» پرداخته و از عموم مخاطبان که شامل همکارانش هم میشود خواسته به این کمپین پیوندند.

ملکی پیشتر خطاب به رییس جمهور نوشته بود: الوعده وفا طبق وعده اومدم انتقاد کنم دیگه! گرونی که برقراره؛ برجام هم داره نفسهای آخرو میکشه! واسه ملت چه کردی تو این چهار پنج سال جز بیکاری و حقوقهای تعویقی و اخراج و تعطیلی تولید؟ مگه دوره جنگ با یه میلیون بشکه فروش نفت هفت دلاری هشت سال جنگ نکردیم؟ مردم کار و حقوق داشتن یا نه؟ واضح بگین درآمد کشور چرا نمیتونه مردمشو سیر کنه؟