1

رامبد جوان مدعی شد: اوضاع مملکت هی وخیم‌تر و عجیب‌تر می‌شه!/در این اوضاع من فقط کتاب میخوانم و…⇔نکته: اوضاع آن قدر عجیب شده که رامبد جوان به‌طور متوالی و در بازه‌ای چندماهه شریک تولید سه فیلم مختلف بوده اما هیچ کس نمی‌داند بودجه تولید این فیلمها چگونه تأمین شده؟!!

سینماروزان: رامبد جوان که در سالهای اخیر بیش از بازیگری به خاطر اجرا در «خندوانه» است که در کانون توجهات قرار گرفته هرچند در این برنامه تلویزیونی سعی میکند بی‌خیال اوضاع اقتصادی حاکم بر کف جامعه از لزوم خندیدن بگوید اما به تازگی در صفحه اجتماعیش به وضعیت  جامعه واکنش نشان داده است.

به گزارش سینماروزان رامبد جوان نوشته است: اوضاع مملكتمون هى وخيم‌تر و عجيب‌تر مى‌شه. انگار دارن باهامون دوربين مخفى مى‌سازن و سر كارمون گذاشتن؛ از دلار و افزايش عجيب قيمتها بگير تا خواننده بى ربطى كه ول كن نيست تا مسئولين عاليرتبه اى که نمى دونيم چرا صداشون شنيده نمى شه و صداى مردم رو نمى شنون انگار هممون تو ايران عضو انجمن باغچه‌بانيم و… وقتايى كه به نظرم اوضاع خرابه و كارى غير از صبر كردن ازم برنمياد، كتاب مى خونم، فيلم مى بينم، با عزيزانم معاشرت مى كنم و مى خوابم!!

ادعای رامبد جوان درباره اوضاع عجیب و وخیم جامعه و تلاشش برای کتاب خواندن و فیلم دیدن در این اوضاع در شرایطی رخ داده که خودش در ماههای اخیر که به لحاظ اقتصادی شرایط نابسامانی بر زندگی کف جامعه حاکم بوده به طور متوالی در تولید سه فیلم مشارکت داشته است؛ فیلمهایی با عناوین «قانون مورفی»، «طلا» و «زیرنظر» که اولی را خودش ساخته است و دومی و سومی را پرویز شهبازی و مجید صالحی!

بله آقای جوان! اوضاع آن قدر عجیب شده که یک مجری تلویزیون در بازه ای کوتاه در چند فیلم مختلف شریک تولید میشود اما هیچ کس نمی‌داند بودجه تولید این فیلمها چطور تأمین شده!!؟؟ آقای جوان! اینکه بدون اکران یک فیلم و بدون بازگشت لااقل بخشی از سرمایه آن امکان تولید متوالی چند فیلم وجود دارد مصداقی دیگر نیست بر اوضاع وخیم و عجیب این ملک؟؟