1

رامبد جوان اظهار داشت ⇐قرار بود بعد از “طلا”، کمدی “جهان…برقص” را تولید کنیم ولی کف‌گیر به ته‌دیگ خورد!!/دلم قطعا با اكران “طلا” در سينماها بود ولی کرونا نگذاشت!/به‌خاطر قاچاق “طلا” بعد از اکران آنلاین، ضرر کردیم و سرمایه فیلم برنگشت!

سینماروزان: تعطیلی کرونایی سینماها و ورود فیلمها به چرخه اکران آنلاین به‌خاطر یک مرض قدیمی که قاچاق گسترده است به نتیجه روشنی نرسیده.

همان طور که تیراژهای میلیونی لوح فشرده شبکه خانگی به‌خاطر قاچاق به زیر ۵هزار رسیده، قاچاق مجازی هم نفس اکران آنلاین را در همین ابتدای راه گرفته.

رامبد جوان که به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم “طلا” را راهی اکران آنلاین کرده به اعتماد گفت: دلم قطعا با اكران فيلم “طلا” در سينماها بود. همه ما عوامل فيلم دوست داشتيم با تماشاگران فيلم‌مان را در سالن سينما ببينيم. اما چه تضميني وجود دارد كه بيماري كرونا به اين زودي از كشور برود و زندگي‌هاي ما به روال عادي بازگردد؟ كرونا شوك بزرگي به همه ما وارد كرد و همه‌ چيز را تغيير داد و ما هم ناچار شدیم به سمت اکران آنلاین برویم.

رامبد جوان با اشاره به قاچاق زودهنگام “طلا” گفت: با توجه به قاچاق فیلم بعد از «اكران آنلاين» ضرر کردیم و واقعا سرمايه اين فيلم برنگشته است و به نظر می‌رسد باید فکری اساسی برای حفظ کپی‌رایت انجام داد.

رامبد جوان درباره فعالیتهای تهیه‌کنندگی‌اش در سالهای اخیر گفت: من و شریکم محمد شايسته قرار گذاشته بوديم كه چهار فيلم در طول يك سال توليد كنيم. «قانون مورفي» به كارگرداني من، «طلا» به كارگرداني پرويز شهبازي، «زيرنظر» به كارگرداني مجيد صالحي و «جهان با من برقص» به كارگرداني سروش صحت. فيلم اول و دوم و سوم را ساختيم. وقتي به فيلم چهارم «جهان با من برقص» رسيديم كفگيرمان به ته ديگ خورد و براي توليد فيلم سروش صحت ديگر پول نداشتيم. از سروش عذرخواهي كرديم و او با محمدرضا تخت‌كشيان(و با سرمایه سجاد خواجه‌علیجانی) فيلمش را ساخت.