1

رادان در کمپ ترک اعتیاد مرودشت با ردّ تلویحی سخنان مهرجویی: همه چیز را درباره “سنتوری۲” به وقت مقتضی رو خواهم کرد!+فیلم

سینماژورنال: ماجرای “سنتوری 2” همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال بعد از اخبار مبنی بر حضور حامد بهداد و لیلا حاتمی بجای بهرام رادان و گلشیفته فراهانی در “سنتوری2” (اینجا را بخوانید) چندی قبل از حضور امین حیایی در این پروژه هم صحبت شد.(اینجا را بخوانید)

با این حال غیبت رادان و دلایل آن همچنان جزو مهمترین پرسشهای مخاطبان است.

برخی از این می گویند که چون محسن چاووشی قید حضور در کار را زده بود، رادان هم علاقه ای به همکاری نداشته و برخی نیز عدم توافق مالی را دلیل این غیبت می دانند.

از آن طرف مهرجویی هم در گفتگویی غیبت رادان را به دلیل مسافرتش به خارج از کشور دانسته است.(اینجا را بخوانید)

رادان در کمپ ترک اعتیاد سخنان مهرجویی را تکذیب کرد

در همین اوضاع ساعاتی قبل سایت تصویری “پلاس” ویدیویی از رادان را منتشر کرد که حاوی گفتگویی با او درباره پدیده اعتیاد بود؛ گفتگویی که انگار در کمپ ترک اعتیاد مرودشت فارس ضبط شده بود.

 رادان در این گفتگو با بیان اینکه اعتیاد بیشتر از آن که بیماری باشد نوعی درگیری است از این گفته که لطف ناخواسته مسئولین فرهنگی نسبت به “سنتوری” باعث توجه بیش از حد مردم به آن شد.

بهرام رادان در این گفتگو با اشاره به اینکه از اسفندماه تصمیم به عدم حضور در این کار گرفته و دلایل آن را طی نامه ای برای مهرجویی نوشته است از رو کردن این دلایل برای مردم در زمان مقتضی صحبت کرده است.

رادان در برابر این پرسش که آیا از عدم حضور در “سنتوری2” دلخور نیستی لفظا از عدم دلخوری سخن می گوید اما ظاهرش به هنگام پاسخ به این پرسش چیز دیگری می گوید.

همین پاسخهای مبهم تکذیبی است بر گفته های مهرجویی مبنی بر اینکه رادان به دلیل مسافرت به خارج قید کار در “سنتوری2” را زده است.

برای تماشای این گفتگوی تصویری اینجا را کلیک کنید.