1

دو روز بعد از خبر سینماژورنال: مدیر پخش نورتابان افزایش قیمت بلیت فیلم مجیدی را تأیید کرد/سوال: چرا شورای صنفی نمایش خبر رسمی افزایش قیمت را اعلام نکرده؟

سینماژورنال: حدودا دو روز قبل بود که سینماژورنال از افزایش 20 درصدی قیمت بلیت تازه ترین فیلم مجید مجیدی یعنی “محمد رسول ا..(ص)” خبر داد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال حالا بعد از گذشت دو روز محمدرضا صابری مدیر پخش شرکت نورتابان که پخش این فیلم را برعهده دارد افزایش قیمت بلیتهای این فیلم را تأیید نمود.

محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت پخش نور تابان اعلام کرد که قیمت بلیت فیلم “محمد رسول ا..(ص)” در سینماهای مدرن و پردیسهای سینمایی  10 هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت 8 هزار تومان و 7 هزار تومان است

صابری بیان داشت: بر اساس درخواست سینماداران ما به شورای صنفی نمایش پیشنهاد کردیم که قیمت بلیت فیلم در  سینماهای مدرن و پردیسهای سینمایی که به سیستم Dسینما مجهز هستند  10 هزار تومان، در سینماهای ممتاز 8 هزار تومان و در سینماهای درجه یک 7 هزار تومان تعیین شود.

وی ادامه داد:  این فیلم با سیتم Dسینما در پردیس های کوروش، آزادی، فرهنگ ، چارسو ، ایوان شمس، هویزه مشهد به نمایش درمی آید و قیمت بلیت این فیلم  با  به توجه به زمان 3 ساعته فیلم و اینکه تقربیا دوسانس نمایش را در بر می گیرد تعیین شده است.

چرا شورا خبر افزایش قیمت بلیت را نداد؟

به گزارش سینماژورنال جالب است که انتشار خبر افزایش قیمت بلیت که باید به صورت رسمی از طریق شورای صنفی نمایش اعلام شود توسط پخش کننده فیلم صورت گرفته است.

این اتفاق در حالی می افتد که تنها مرجع تصمیم گیری درباره افزایش قیمت بلیت سینماها فقط شورای صنفی نمایش است و در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش که دوشنبه هفته پیش برگزار شد نکته ای در این باره مطرح نشد.