1

دو اتفاقی که باعث شد “پایتخت۴” تولید نشود

سینماژورنال: در شرایطی که تقریبا بعد از روی آنتن رفتن “پایتخت3” تهیه کننده و کارگردان این کار از آمادگی خود برای ادامه دادن به داستان این مجموعه خبر داده بودند اما امسال برخلاف سالهای پیش تلویزیون “پایتخت” ندارد.

به گزارش سینماژورنال درباره دلایل این غیبت شایعات فراوانی مطرح شده است که یکی از آنها اختلافاتی است که میان گروه تولید و نویسندگان کار وجود داشته است.

با این حال الهام غفوری تهیه کننده سریال “پایتخت” در تازه ترین گفتگویش که با بهناز شیربانی در “شرق” انجام شده بی اشاره به این اختلافات از اتفاقاتی می گوید که باعث این غیبت شده است.

تغییر مدیران تلویزیون+تقارن با ایام فاطمیه؛ دلایل عدم تولید “پایتخت4”

غفوری می گوید: در حقیقت این تصمیم ما نبود که سریال ساخته نشود. چند اتفاق دست به دست هم داد تا نوروز امسال این سریال را نداشته باشیم؛ تغییر مدیران تلویزیون و مصادف‌شدن نوروز با ایام فاطمیه که طبعا نمی‌توانستیم سریالی صرفا طنز بسازیم دلایلی بود که باعث شد ما هم از ساخت سریال قطع‌امید کنیم.

به گزارش سینماژورنال وی ادامه می دهد: وقتی فصل چهارم سریال در مرحله پیش تولید قرار نگرفت خودبه‌خود ما مشغول ساخت سریال “میکائیل” شدیم و محسن تنابنده هم سرگرم ساخت فیلم سینمایی‌اش شد و دیگر فرصتی برای ساخت سریال نبود.