1

دنباله “شب یلدا” با بازیگران “سگ کشی” و بدون حضور محمدرضا فروتن ساخته می‌شود!

سینماژورنال: کیومرث پوراحمد نویسنده و کارگردان سینمای ایران دو سال بعد از تجربه ناموفق “پنجاه قدم آخر” به تازگی پروانه نمایش “کفشهایم کو؟” را گرفت.

به گزارش سینماژورنال شنیده ها حکایت از آن دارند که فیلمنامه جدید پوراحمد که پیشتر نامش “برزخ حامد” بود، امتدادیست بر درام تحسین شده “شب یلدا” که در ابتدای دهه هشتاد ساخته شده بود.

بازیگران اصلی “سگ کشی” در کنار پوراحمد

نکته اینجاست که مطابق با اطلاعات ارائه شده در “سینما” بازیگران اصلی این فیلم رضا کیانیان و مجید مظفری هستند و محمدرضا فروتن بازیگر اصلی “شب یلدا” در آن حضور ندارد.

رضا کیانیان و مجید مظفری پیش از این و حدودا یک دهه و نیم قبل در تریلر “سگ کشی” ساخته بهرام بیضایی ایفای کاراکترهای “جواد مقدم” و “ناصر معاصر” را برعهده داشتند.

مجید مظفری بعد از شش سال با این فیلم به سینما باز میگردد؛ او آخرین بار در فیلم در فیلم “وقتی همه خوابیم” کاریکاتوری از یکی از تهیه کنندگان سینمای ایران را آفریده بود.

همکاری با نویسنده “زیر پوست شهر”

پوراحمد فیلم نامه این کار را مشترکا با فرید مصطفوی همکار سالیان اخیر رخشان بنی اعتماد و نویسنده آثاری چون “خون بازی”، “گیلانه”، “زیر پوست شهر” و “تقاطع” نوشته است.

نوزدهمین اثر سینمایی پوراحمد این روزها در مرحله پیش تولید است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر، به زودی جلوی دوربین می رود.