1

دستگیری توهین کنندگان به بازیگر سینما در فضای مجازی!+عکس

سینماروزان: توهین به افراد مشهور در شبکه های اجتماعی ماجرای تازه ای نیست و گاهی حجم این توهین ها به جایی می رسد که چهره موردنظر چاره ای نمی یابد جز پیگیری حقوقی.

به گزاش سینماروزان شهره قمر بازیگر سینما و تلویزیون از جمله چهره هاییست که توهین و شایعه سازی در فضای مجازی او را به پیگیری حقوقی واداشته است.

این بازیگر در صفحه اجتماعی خود از دستگیری کسانی که در فضای مجازی علیه او اقدام به شایعه سازی و توهین کرده بودند خبر داده است.

قمر در صفحه اجتماعی خود نوشت: باز هم چند نَفَر از كسانى كه در شبكه هاى اجتماعى عليه من سم پاشى و شايعه سازى مى كردند به يارى پروردگارم و پليس جرائم اينترنتى فتا،و همچنين دوستان عزيز فن پيجم دستگير و محكوم شدند.

وی ادامه داد: قابل توجه اين افراد بايد بگم يار و ياور من اول خداست و بعد پليس فتا كه كمتر از ٤٨ ساعت اينها رو شناسايي و دستگير مى كنه ، جالبه بدونيد در بين اين مجرمين دستگير شده صاحبين چندين سايت و خبرگزارى هم بودن كه به جرم نشر اكاذيب و دروغ دستگير شدن!

قمر تاکید کرد: خوشبختانه در قانون جمهوري اسلامى براى اين جرمها جرائم سنگين از جمله زندان و پرداخت جرايم سنگين نقدى در نظر گرفته شده. درضمن بايد بگم من در اين جور مسائل با هيچ شخصى بخشش و گذشتى ندارم. اينجا بازم تاكيد مى كنم من تا به الان در هيچ خبرگزارى يا سايتى مصاحبه نكرده ام و همه رو رسما تكذيب مى كنم ، والسلام. بازم تشكر فراوان از پليس جرايم اينترنتى فتا.

مطلب اجتماعی صفحه شهره قمر
مطلب اجتماعی صفحه شهره قمر