1

در نقش توّابی که در مرصاد به شهادت می‌رسد؟⇐ایفای نقش الناز شاکردوست در قسمت دوم فیلم ۳ارگانی-لرزان «ماجرای نیمروز»

سینماروزان: تهیه‌کننده و کارگردان فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» بعد از دریافت پروانه ساخت قسمت دوم این فیلم، این روزها وارد پیش تولید این پروژه شده‌اند؛ پروژه ای که مشخص نیست به مانند فیلم قبل از حوزه و تصویرشهر تا فارابی در تولید آن مشارکت خواهند داشت یا نه؟؟

در همین اوضاع رسانه مستقل «سینما ایده‌آل» خبر داده که الناز شاکردوست که در گریز از سینمای تجاری در فیلم «خفگی»فریدون جیرانی ایفای نقش کرده بود نقش اصلی زن «ماجرای نیمروز2» را ایفا خواهد کرد!!

 داستان «ماجرای نیمروز2» چند سال بعد از قسمت اول به عملیات مرصاد و به هلاکت رسیدن منافقین در جریان این عملیات می پردازد. آیا شاکردوست در این فیلم ایفاگر دختر منافق توّابی خواهد بود که در این عملیات به شهادت می رسد؟؟

«سینما ایده‌آل» از محسن کیایی بازیگر آثار غالبا کمدی به عنوان دیگر بازیگر «ماجرای نیمروز2» نام برده! محمدحسین مهدویان در قسمت قبلی فیلم علاقه زیادی نشان داده بود به وارد کردن بی ربط یک ماجرای عاشقانه به دل فیلم لرزانش!!

اینکه نردعشق فیلم جدید بین کاراکترهای کیایی و شاکردوست رخ میدهد یا نه مشخص نیست اما احتمالا باز لرزشهای مدام دوربین است که از ابتدا تا انتها رخ میدهد مبادا بعد سوم میزانسن و گافهای طراحی صحنه مشخص شود.