1

در شهرداری چه می‌گذرد؟⇐استعفای یک حجت‌الاسلام از معاونت فرهنگی در اعتراض به رواج ابتذال؟؟+صدور حکم جانشینی این حجت‌الاسلام برای مدیر یک سازمان ارزشی!!!

سینماروزان: بعد از استعفای حجت ا.. ایوبی از قائم مقامی معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری(اینجا را بخوانید) حجت الاسلام حسن ناصری پور هم از معاونت فرهنگی شهرداری استعفا داد.

ناصری‌پور دلیل استعفای خود را اعتراض به رویه‌ فرهنگی جدید حاکم بر شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دانسته است؛

هرچند ناصری‌پور به صراحت نگفته به کدام رویه جدید شهرداری اعتراض دارد اما گلایه های وی ذهن را به سمت انتقادات رسانه های اصولگرا به  اتفاقات همایش بانوان شاغل شهرداری می برد. در این همایش که در برج میلاد برگزار شد گروهی از دختران کودک و نوجوان در برابر محمدعلی نجفی شهردار تهران به حرکات موزون پرداختند.

حرکات موزون دختران در برابر نجفی چنان هجمه هایی را از سوی رسانه های اصولگرا به دنبال داشت که بسیاری ماجرای استعفای نجفی از شهرداری که منابع رسمی به بیماریش نسبت داده بودند را هم ناشی از همین هجمه ها دانستند.

اما جالب و در عین حال عجیب آن که بعد از استعفای حجت الاسلام ناصری‌پور، ، مجتبی امینی به عنوان مشاور رییس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری و سرپرست معاونت فرهنگی این سازمان معرفی شده است!!

مجتبی امینی که پیشتر مدیر موسسه آوینی بوده حین حضور در این موسسه حامی تولید محصولاتی نظیر «به تهران خوش آمدید»، «گامهای شیدایی» و «چراغهای ناتمام» بود که هیچ کدام از اینها حتی اکران هم نشدند؛ بماند که فیلم آخر یعنی «چراغها…» توسط مصطفی سلطانی آقازاده علی سلطانی رییس هیأت مدیره همین موسسه آوینی ساخته شد و این مسأله هم حین تولید فیلم کلی انتقاد را روانه مدیریت این موسسه کرد.

اینکه مدیر موسسه‌ای با کارنامه بحث‌برانگیز که در ظاهر سودای کارکرد ارزشی دارد به عنوان جانشین یک روحانی معترض به رویه جدید شهرداری معرفی شده است حکایت از آن دارد که سازمان فرهنگی-هنری شهرداری آبستن حوادث تازه‌تری خواهد شد.

امینی هنگام حضور در موسسه آوینی نتوانست چنان که باید شرایط فعالیت جوانان مستقل و مستعد را در این موسسه فراهم کند و این رویه اگر بنا باشد در شهرداری هم در پیش گرفته شود قطعا روزهای سختی را برای این جوان رقم خواهد زد.