1

در زنجان⇐سعید آقاخانی با فاطمه معتمدآریا همبازی شد

سینماژورنال: سعید آقاخانی کمدین سینما و تلویزیون که در سالهای اخیر کوشیده است نقشهای متفاوتی را در سینما بپذیرد بعد از سیمرغی که برای بازی در نقشی کاملا جدی در “خداحافظی طولانی” گرفت در فیلم دفاع مقدسی “اروند” هم ایفاگر نقش کاملا جدی یک جانباز بود.

به گزارش سینماژورنال آقاخانی تازه‌ترین کاراکتر جدی‌اش را در فیلم “آباجان” هاتف علیمردانی ایفا خواهد کرد. جالب اینجاست که نقش مقابل وی در این فیلم را فاطمه معتمدآریا ایفا خواهد کرد.

هاتف علیمردانی با اعلام این خبر به “مهر” گفت: حدود ۲ روز است که فیلمبرداری “آباجان” را آغاز کرده ایم و همه بازیگران این فیلم نیز انتخاب شده‌اند. تاکنون بازیگرانی همچون فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ و شبنم مقدمی جلوی دوربین رفته اند.

علیمردانی با اشاره به اینکه فیلمبرداری در تهران و زنجان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: داستان اصلی «آباجان» در دهه ۶۰ روایت می شود و به زندگی اجتماعی مردم در آن روزها می پردازد.

هاتف علیمردانی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری تا اواخر تابستان به طول می‌انجامد و اولین نمایش آن نیز در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را برعهده گرفته است. «هفت ماهگی» آخرین ساخته این کارگردان که در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآمد در نوبت اکران عمومی قرار دارد.